Wpis z mikrobloga

Dobra, chyba jednak niepotrzebnie się zesrałem po tym strimie, bo zmiany są naprawdę spore. Ale pozdro dla moderacji za usunięcie mojego rage postu, bo ich najświętszą grę obrażajo XD

Naprawdę fajnie to wygląda, a to tylko wersja z ograniczonego PS5. Jak na PCtach sobie zarzucimy na to setting Ultra+, albo jakieś ręczne tweaki idące jeszcze dalej to może być to dokładnie to czego - przynajmniej ja osobiście - oczekiwałem, mianowicie ekskluzywnego mejkoveru zmieniającego experience gry na nowocześniejszy/ładniejszy/godny czasów najnowszych z zachowaniem oryginalnego klimatu/artyzmu (no sorry, oprócz Toussaint).

Naprawdę bliski jestem odszczekania swojego wysrywu na cedep, bo implementacja tego RT nawet w połowie ograniczonego - pozdro konsole - daje giga efekt. Czekam niecierpliwie na premierkę na PC z implementacją pełnego RT.

"Gdzie rurznice, mirek, #!$%@? przeca they are the same picture, to wyglonda tak samo, ja wole 60 klatek, ugabuga". Jak ktoś ślepy i nie widzi różnic to niech ogląda od razu od 4:19 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#wiedzmin3 #wiedzmin #pcmasterrace #gry
MarteenVaanThomm - Dobra, chyba jednak niepotrzebnie się zesrałem po tym strimie, bo ...
  • 8
  • Odpowiedz
@MarteenVaanThomm: no i gdzie tu ten wow? HD rework + reshade z RT zresztą zgodnie z tym co było mówione. W sumie na plus to że nie trzeba ręcznie modować, na minus że jak chcesz to całkiem sporo najpopularniejszych modów nie będzie działać. Zobaczymy czy się społeczności będzie chciało naprawiać.
  • Odpowiedz
@keton22: oglądałeś film? Same tylko dwa filary RT (Global Ilumination + Ambient Oclusion - bo tylko tyle będzie na konsolach) robią mega robotę i mod pascala glitchera nie ma do tego podlotu. Przypominam, że na PC będzie jeszcze pełne ray traced ocieniowanie i rt reflections. Reshadem nigdy czegoś takiego nie osiągniesz. A jak osiągniesz to dla jednej sceny, a jak się poruszysz to się wysra wszystko niestety, bo reshade to
  • Odpowiedz