Wpis z mikrobloga

@poradnikspeleologiczny: z wykresu widać że a (przyspieszenie) masz stałe.
Wzór na drogę s=s0 + v0*t + (a*t^2)/2
s0 będzie zero bo od tego punktu mierzymy
więc
s = v0*2 +(a*t^2)/2

v0 to chyba 4m/s (z wykresu)

przyspieszenie a trzeba ogarnąć
a=Dv/Dt
więc
a=(4-2)/2
a=2/2
a=1
jako że obiekt zwalnia to przyspieszenie powinno być ujemne

więc
s = 4*2 - (1*2^2)/2
s = 8 - 4/2
s = 8 - 2
s
@Gippo86: w sumie wszystko zależy czy nauczyciel pozwoli na Twoją metodę czy domaga się policzenia wszystkiego... a potem sie dowali że 2*4 to nie to samo co 4*2 i odejmie punkty xD
@severh: jak dobrze pamiętam, to jak były takie zależności na wykresie... to właśnie nauczycielowi chodziło o skojarzenie, że to się polem liczy ;)

przyśpieszeniami można.. ale to klasę wyżej ( ͡° ͜ʖ ͡°)