Wpis z mikrobloga

Cześć Mircy,
,
zastanawiam się nad zmianą hostingu - obecnie jestem w cyberfolks (hosting wordpress, WP_GO, 3 rdzenie, 3gb ram). Mam nieduży sklep, woocommerce, ~20 produktów, 2500-3000 gości miesięcznie. Póki co sklep zdaje core web vitals.

Jestem w tej opcji współdzielonej dla woocommerce i wydaje mi się że działa to ok ale chciałem zapytać was czy jest coś teraz na rynku godnego co może być lepsze / bardziej warte uwagi. Dostałem właśnie propozycję przedłużenia za 737 zł i rozważam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z góry dzięki za wskazówki

#hosting #serwery #wordpress
  • 12
@kbnn: hej, zerknij czy nasza oferta nie będzie dla Ciebie odpowiednia. Dostajesz dostęp do bardzo wydajnej usługi, która powinna w zupełności wystarczyć na osiąganie wyśmienitych rezultatów Twojej strony, a kosztuje tylko część tego co płacisz teraz. :)
Hej, zapoznaj się z naszą ofertą ( ͡° ͜ʖ ͡°) hostline.pl

Z okazji mikołajek przygotowaliśmy dla Was małą promocję -60% na wszystkie plany hostingowe.
Wystarczy przy zamówieniu wprowadzić kod wykop a otrzymacie rabat mikołajkowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kbnn: Cześć, zapoznaj się z naszą ofertą https://hostido.pl/polecam/WYKOP

Normalne stawki, wszystko jasne na początku a nie przy przedłużeniu ;) Do tego najtańsze przedłużenia domen .pl (i nie tylko) wśród firm hostingowych.
PS. Migrujemy bezpłatnie od obecnego dostawcy.
PS 2. Wybierając ofertę sprawdź dokładnie na jakich dyskach jest hosting i jakie parametry bezpieczeństwa oferuje, czy nie są ukryte na stronie.

Z linkiem wyżej lub kodem WYKOP dodatkowy rabat 20% w pierwszym roku.
@kbnn: Możesz się spokojnie przenieść na najtańszy CloudHosting WordPress Start 100 GB w nazwa.pl https://www.nazwa.pl/wordpress/. Oprócz gwarancji zasobów 4 vCPU / 8 GB RAM, zyskasz też dostęp do sieci CDN w Polsce, automatyczną kompresję obrazów do WebP czy rewelacyjny system zarządzania kopiami zapasowymi danych. Masz także u nas całodobową pomoc techniczną przez infolinię i email.