Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
#ubereats #oszukujo

Wczoraj niebieski wrócił późno do domu z wyjazdu służbowego, koło północy padło hasło zamówmy picke.
Jak wymyśliliśmy tak zrobiliśmy, w okolicach północy poszlo zamówienie przez UE z restauracji, która deklarowała najszybszy czas dostawy (25min, lokal 700m od mieszkania).
Po złożeniu zamówienia wyskoczył popup, że z 25min dostawy robi się 1h20min. No raczej nie.
Nie można skontaktować się z uberem o takiej godzinie, kazali kontaktować się bezpośrednio z restauracja. Zadzwoniłam więc i poprosiłam o anulowanie zamówienia ze względu na drastyczny wzrost czasu oczekiwania. Pan restaurator mowi ok i tyle. Całość od złożenia zamówienia do anulowania trwała mniej niż 10min.

W aplikacji uber eats pojawił się jednakże komunikat, że restauracja rozpoczęła przygotowywanie mojego zamówienia (ta, na pewno) więc w związku z anulacja zostanę obciążona całością kosztu.

Formularz pomocy w aplikacji uber eats nie działa, nie można skontaktować się także przez stronę w tej sprawie. Email zaden nie jest podany nigdzie.
Nie dość że sobie nie zjedliśmy picki bo podawano fałszywy czas dostawy, to jeszcze zajumali nam 5 dych.
Ktoś miał podobna sytuację i udało się odzyskać pieniądze? Istnieje jakikolwiek email do nich inny niż przez zablokowany formularz?
  • 4
rób aferę w restauracji że zgłosili do ubera rozpoczęcie przygotowywania


@darek-jg: nie musieli nic zgłaszać, zależnie od działania restauracji, statusy są często automatyczne zależne od czasu

jeśli tylko restauracja zapoznała się z umową z uberem to powinni odsyłać do Ubera, restauracja nie powinna sama rozwiązywać takich spraw

@Shyvana: pozostaje ci support i ewentualnie jako ostateczność chargeback
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
No próbuje się skontaktować z jakims supportem, niestety przez apke nie można do nich napisać z tego względu, ze zamówienie zostało anulowane i wyłączona jest możliwość wysłania wiadomości - jest tylko odnośnik do FAQ czemu anulowano zamówienie.
A płatność niestety blikiem
No próbuje się skontaktować z jakims supportem, niestety przez apke nie można do nich napisać z tego względu, ze zamówienie zostało anulowane i wyłączona jest możliwość wysłania wiadomości - jest tylko odnośnik do FAQ czemu anulowano zamówienie.

A płatność niestety blikiem


@Shyvana: nic z tego nie bedzie, hajs stracony.