Aktywne Wpisy
Sloneczko +511
Kumpel19 +4
"Uważam, że mieszkający na stałe w Polsce obywatele Ukrainy, podobnie jak obywatele UE, powinni mieć prawo udziału w zbliżających się wyborach samorządowych..." (..) "W końcu tu pracują, płacą podatki, wychowują dzieci. Pozwólmy Ukraińcom głosować w wyborach.." - dr Adam Bodnar
https://wyborcza.pl/magazyn/7,124059,28615876,tu-pracuja-placa-podatki-wychowuja-dzieci-pozwolmy-ukraincom.html
Czy Twoim zdaniem, po jakimś czasie, po dłuższym "stażu" przebywania w Polsce, chętni Ukraińcy mogliby nabyć prawa wyborcze?
#ukraina #wojna #rosja #polska #wybory
https://wyborcza.pl/magazyn/7,124059,28615876,tu-pracuja-placa-podatki-wychowuja-dzieci-pozwolmy-ukraincom.html
Czy Twoim zdaniem, po jakimś czasie, po dłuższym "stażu" przebywania w Polsce, chętni Ukraińcy mogliby nabyć prawa wyborcze?
#ukraina #wojna #rosja #polska #wybory
.....
- Zdecydowanie Tak 5.9% (32)
- Raczej Tak 9.6% (52)
- Raczej Nie 10.7% (58)
- Zdecydowanie Nie 69.2% (376)
- Nie wiem, trudno powiedzieć 4.6% (25)
Wczoraj niebieski wrócił późno do domu z wyjazdu służbowego, koło północy padło hasło zamówmy picke.
Jak wymyśliliśmy tak zrobiliśmy, w okolicach północy poszlo zamówienie przez UE z restauracji, która deklarowała najszybszy czas dostawy (25min, lokal 700m od mieszkania).
Po złożeniu zamówienia wyskoczył popup, że z 25min dostawy robi się 1h20min. No raczej nie.
Nie można skontaktować się z uberem o takiej godzinie, kazali kontaktować się bezpośrednio z restauracja. Zadzwoniłam więc i poprosiłam o anulowanie zamówienia ze względu na drastyczny wzrost czasu oczekiwania. Pan restaurator mowi ok i tyle. Całość od złożenia zamówienia do anulowania trwała mniej niż 10min.
W aplikacji uber eats pojawił się jednakże komunikat, że restauracja rozpoczęła przygotowywanie mojego zamówienia (ta, na pewno) więc w związku z anulacja zostanę obciążona całością kosztu.
Formularz pomocy w aplikacji uber eats nie działa, nie można skontaktować się także przez stronę w tej sprawie. Email zaden nie jest podany nigdzie.
Nie dość że sobie nie zjedliśmy picki bo podawano fałszywy czas dostawy, to jeszcze zajumali nam 5 dych.
Ktoś miał podobna sytuację i udało się odzyskać pieniądze? Istnieje jakikolwiek email do nich inny niż przez zablokowany formularz?
@darek-jg: nie musieli nic zgłaszać, zależnie od działania restauracji, statusy są często automatyczne zależne od czasu
jeśli tylko restauracja zapoznała się z umową z uberem to powinni odsyłać do Ubera, restauracja nie powinna sama rozwiązywać takich spraw
@Shyvana: pozostaje ci support i ewentualnie jako ostateczność chargeback
A płatność niestety blikiem
@Shyvana: nic z tego nie bedzie, hajs stracony.