Wpis z mikrobloga

@r5678: czyli wolisz zostawić ósemkę, która zakaża inne zęby i nie ma szans na bycie zdrowym? ( ͡° ͜ʖ ͡°) No cóż, Ty masz prawo podjąć glupią decyzję, a dentysta ma prawo odmówić wykonania tego ¯\_(ツ)_/¯
@SkrytyZolw: Bardzo często spotkałem się z tym aby wyrwać 8 mimo że były zdrowe... co to znaczy że nie ma szans na bycie zdrowym?
W jaki sposób zakaża inne zęby, nigdy mi się to nie zdarzyło, a pierwszej młodości nie jestem.

Mam problem z jedną aby i prawdopodobnie mam ubytek albo się ukruszyła.
@r5678: Jeżeli wymaga leczenia, to znaczy że nie zapewniłeś jej właściwej higieny. Próchnica jest chorobą zakaźną, więc jak miałyby się inne zęby nie zarażać? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja bym Ci pomagała zdjęcie fotograficzne tej ósmeki jakbyś nie wierzył, że jest do wywalenia ¯\_(ツ)_/¯
@SkrytyZolw: Jestem zielony jeżeli chodzi o zęby... jedyne co się o tym dowiaduje to jak czytam plakaty w poczekalni, jakieś artykuły w necie albo na chłopski rozum. Skoro każdy ząb ma zapewnioną taką samą higienę to czemu nie psują się symetrycznie po lewej i po prawej? tylko mając takie same warunki jeden jest ok a drugi nie?

Jak próchnica czyli ubytki na zębie gdzie w około jest zdrowe no to nie
@r5678: Bo najwyraźniej nie zapewniasz mu takiej samej higieny ¯\_(ツ)_/¯ Ludzie sobie często nie zdają sprawy z tego, że źle myję. Niemal każdemu pacjentowi zwracam uwagę na jakąś niedomytą okolicę.

Na resztę Ci jutro odpowiem, bo już nie myślę o tej porze.
@SkrytyZolw: u mnie mega symetria wchodzi w myciu. Mam stały system i dość skrupulatnie do tego podchodzę, nie ma u mnie jak u sporej części ludzi że boczne zęby są bardziej żółte od tych przednich. Nie mniej ta 8 z tej strony jest pod innym kątem niż z drugiej więc być może o to chodzi.

Na resztę Ci jutro odpowiem, bo już nie myślę o tej porze.


Oki. Dobranoc ;)
@r5678: ogólnie zawsze możesz sprawdzić sobie jakość oczyszczania - są preparaty do wybarwiania płytki nazębnej, które pokazują, czy gdzieś jest niedomyte