Wpis z mikrobloga

Spore osiedle wybuduje firma ATAL na poznańskich Naramowicach. Prace obejmą w sumie 6 hektarów na których powstanie kompleks budynków wielorodzinnych z wewnętrzną infrastrukturą. Inwestycja będzie etapowana, w pierwszej kolejności zaplanowano cztery budynki. Projekt o nazwie Naramovice Odnova, przygotowała wrocławska pracownia AP Szczepaniak Szczegóły tutaj

#poznan #nieruchomosci #budownictwo #mieszkaniedeweloperskie
Projekt_Inwestor - Spore osiedle wybuduje firma ATAL na poznańskich Naramowicach. Pra...

źródło: comment_1669889420tAzWupfECGWskfArLK3wXi.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
@Projekt_Inwestor: Tak długo jak dojazd z Naramowic do cywilizacji trwa wieki tak długo to nie jest atrakcyjne. Sam kupując mieszkanie widziałem lepszy standard, taniej na Naramowicach ale dojazd gdziekolwiek był gorszy niż z miejscowości pod Poznaniem.
  • Odpowiedz
@N331: atal zbuduje tylko podziemne + kilka płatnych miejsc naziemnych, a dla gości czy kurierów nie będzie ani jednego miejsca. Tak to u nich wygląda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Ogau: No jak miasto w zatwierdzanych projektach ulic nie przewiduje powstania miejsc postojowych, to te nie powstają ( ͡° ͜ʖ ͡°) To jest jakiś większy problem - na Jeżycach czy Łacinie ulice także nie mają zatok postojowych.
  • Odpowiedz
Jaki masz sposób aby miejsca dla gości/kurierów były używane tylko przez nich?


@monopolowy_na_szarleju: Parkingi wydzielone dla mieszkańców (pilot do szlabanu), a dla kurierów postój max. 15 minut. Rozwiązania, które już kiedyś wymyślono.
  • Odpowiedz
@monopolowy_na_szarleju: żaden, ale u mnie na osiedlu są miejsce do ogólnego użytku i nie mam problemu, że ktoś przyjeżdża i nie ma gdzie stanąć.

Osiedle atalu, na którym bywam często składa się z chyba 6 budynków. Pewnie z 500 mieszkań i ani jednego miejsca dla obcych. Przecież to patologia
  • Odpowiedz
@saviola7: Wtedy mieszkaniec z liczba aut>liczby swoich miejsc zajmie takie miejsce na stałe i co mu zrobisz. Problem jest taki, że tych ogólnodostępnych miejsc musiałoby być dużo powyżej zapotrzebowania aby zawsze każdy kto chce mógł zaparkować.

Ale wtedy po co kupować prywatne. No i na zewnątrz ich dużo nie zrobisz a pod ziemią kosztują, więc mieszkania musiałyby być odpowiednio - dużo - droższe. Każde takie miejsce musiałby mieć swój mini
  • Odpowiedz
@Wychwalany: dokładnie. Wcale nie ma tak, że możliwość kupna zależy od tego ile zapłaciłeś za mieszkanie i przy kawalerce czekasz z nadzieją na resztki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Ogau: do każdego mieszkania trzeba było kupić 1 miejsce, do mieszkań 3 i 4 pokojowych chętni mogli kupić 2 miejsca. Jeśli nie chcieli kupić 2 to inni z 1 i 2 pokojami mogli sobie wziąć drugie miejsce. Teraz jest więcej ogłoszeń najmu niż chętnych. Kto potrzebuje to bez problemu zostawi auto w hali
  • Odpowiedz