Wpis z mikrobloga

Ze względu na fenomenalny system zniszczeń, BeamNG postrzegany jest głównie jako symulator crash testów. Ale jak ktoś lubi polatać bokiem przez las na pełnej, myślę, że się nie zawiedzie, bo fizyka pojazdów stoi na równie wysokim poziomie. Jak ktoś jeszcze nie próbował spojrzeć na Beama z perspektywy sima, to zdecydowanie polecam. Świetna zabawa.
#simracing #beamng #dirtrally #wrc
YouCann - Ze względu na fenomenalny system zniszczeń, BeamNG postrzegany jest głównie...
  • 9
@hellfirehe: Mnie się tam fajnie śmiga, ale mam dość cieńki sprzęt, więc pewnie nie wyczuwam niuansów. Ale zdecydowanie lepiej jeździ mi się niż w dirt rally 2.0. Mnie najbardziej boli, że nie ma pacenotes. Trzeba kuć traske na pamięc. Ale widząc jak gra się rozwija, myślę, że wszystko przed nami :)
@YouCann: jazda na szutrze i asfalcie dużo lepsza niż w RBR ngp. Mam nadzieję, że ktoś się zajmie zrobieniem konkretnie rajdówek, bo jazda (zwłaszcza po luźnym) daje mega frajdę, a sam system zniszczeń jest świetnym dodatkiem bo tutaj tnąc głęboko widać, że samochód dostaję w dupę. Tak samo jest przy uderzeniach bocznych kołami, czuć i widać że zmienia się geometria. Trzymam kciuki za rajdowy rozwój tej gry
@YouCann: zobaczymy w którą stronę pójdą developerzy. Na ich miejscu odpuściłbym wszystkie te misje, tryb fabularny i poszedłbym w polepszanie odczuć na kierownicy bo są skromne tak gładko mówiąc. Tak samo hamulce, tutaj grając z loadcellem ciężko wyczuć hamulec i jest albo przestrzelony zakręt albo blok - uczucie jak by się grało na klawiaturze. Mogliby śmiało zaimplementować jakieś daily rally stages czy coś w ten deseń. Obawiam się, że prędzej wyjdzie