Wpis z mikrobloga

  • 4
pierwsza sprawa w życiu zgłoszona do rzecznika finansowego, zobaczymy jak te instytucje działają

timeline
1. bank @BankPekaoSA przejmuje idea bank
2. klient nie dostaje informacji od @BankPekaoSA o przejęciu produktów finansowych
3. @BankPekaoSA wysyła pismo wzwyające do zapłaty za nie wiadomo jakie produkty (prawdopodobnie dawno zakończony leasing samochodu), pismo nie posiada nawet pełnych danych osobowych xd
4. @BankPekaoSA na infolinii nie potrafi udzielić informacji o jaki produkt finansowy chodzi, bo klient nie ma podpisanej umowy xd (sic), skierowanie klienta do oddziału banku
5. w oddziale banku nie mają pojęcia o co chodzi, przyjmują pismo reklamacyjne
6. brak odpowiedzi na pismo reklamacyjne
7. kolejne pismo z wezwaniem do zapłaty od @BankPekaoSA z większą kwotą, infolinia nie potrafi ponownie udzielic odpowiedzi bo nie moze zlokalizowac klienta xd
8. pismo reklamacyjne wysłane pocztą
9. odpowiedz @BankPekaoSA o wypowiedzeniu umowy z końcem grudnia i straszeniu sądem, nakaz zapłaty fikcyjnego długu xd
10. @BankPekaoSA sprzedaje dlug do firmy windykacyjnej przed wykonaniem wypowiedzenia

co to jest za cyrk to nikomu nie polecam, w pewnym momencie padl tekst na infolinii zeby sie zalogowac na konto bankowe i zajrzec do skrzynki (ciekawe jak skoro nawet nie wysłali loginu i hasła xD).

zeby nie było, samochód dawno wykupiony z leasingu, jeszcze w starym banku. wygląda to na migrację klientów przeprowadzoną na #!$%@? (tak jak to w duzych polskich instytucjach) skoro nawet dane nie są pełne, a zamknięte konta są reaktywowane i nikt na ich temat nie umie udzielic odpowiedzi xd

#cyrk #banki
  • 1
  • Odpowiedz