Wpis z mikrobloga

@gruby2305: octavia 3 z najnowszą generacją 1.8, która niby nie pije oleju ale ten i tak już jest po remoncie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Najgorsze jest to, że potrzebuję kupić jakąś benzynę a wszystko z roczników 2013+ jest złe albo bardzo złe
  • Odpowiedz
@WybuchowyCzajnik: nie rób sobie jaj ;d masz np. Chrysler'owego 3.6 Pentastar, który jest nowoczesną benzyną a sprawuje się doskonale, również z gazem.
znajdziesz w Fiacie Freemont, Lancii Thema, Lancii Voyager jeśli chodzi o "europejskie" wozy, no i wszystko w koncernie FCA z rynku USA.
  • Odpowiedz
@WybuchowyCzajnik: lub pójdź w jakąś hybrydę: masz tam benzyniaki pracujące w cyklu Atkinsona i z przekładnią hybrydową, taki silnik ma bardzo fajne życie i w większości są niezajeżdżalne.
jeśli nie potrzebujesz dużego bagażnika to np. Mondeo MK5 w hybrydzie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@phariseo: hybryda z akumulatorami starszymi niż 4-5 lat? no weź... na olx jest pełno ogłoszeń z lexusami z 2017 za ~100k i w opisie, że stan akumulatorów jest co najwyżej dostateczny
  • Odpowiedz
@phariseo: hybryda z akumulatorami starszymi niż 4-5 lat? no weź... na olx jest pełno ogłoszeń z lexusami z 2017 za ~100k i w opisie, że stan akumulatorów jest co najwyżej dostateczny


@ominous3: Lexus GS450h rocznik 2008, bateria oryginalna, przed zakupem w 2018 robiony test w ASO z certyfikatem że jest ok. Nadal nieruszana.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@Krzemol: być może właśnie w roczniku jest problem i w tych nowszych, aku są z jakiegoś gównolitu, albo już celowo robione tak, żeby szybciej wymieniać. Poza tym technologia litowych baterii jest stara jak świat i wszystkie te ogniwa mają żywotność kilku lat. Wszystkie Tesle jeżdżą na 18650, których używam w latarkach.
  • Odpowiedz