Wpis z mikrobloga

A pamiętacie jak Microsoft stwierdził, że może fajnie byłoby wydać coś co nie jest kosmiczną strzelanką albo wyścigami? Gra nazywała się Scalebound i była planowana jako slasher z dosyć intrygującą mechaniką posiadania własnych wielkich smoków, które uczestniczą w walce. Za produkcje odpowiedzialne było Platinum Games (twórcy Bayonetty).

Na wrzuconym przeze mnie materiale widać jak gra ma ogromne problemy z płynnością, jest to spowodowane prawdopodobnie faktem, że Microsoft wymusił na Platinum Games użycie unreal engine - silnika, którego Platinum Games nie znało, jest to również według nieoficjalnych informacji jeden z głównych powodów anulowania gry. Warto również dodać, że gra miała być zorientowana na elementach sieciowych (chyba możemy się domyślić kogo to był pomysł XD), z którymi Platinum również nie miało doświadczenia i również jest to jeden z powodów anulowania gry. Phill Spencer stwierdził w wywiadze, że głównym powodem anulowania gry było "niespełnienie oczekiwań graczy", no ale chyba mało kto sądzi, że studio które stworzyło Bayonette i Metal Gear Rising nie dałoby rady dowieźć porządnego tytułu na xboxa.

#xbox #ps5
AntyKuc - A pamiętacie jak Microsoft stwierdził, że może fajnie byłoby wydać coś co n...
  • 25
  • Odpowiedz
@AntyKuc:

Na wrzuconym przeze mnie materiale widać jak gra ma ogromne problemy z płynnością, jest to spowodowane prawdopodobnie faktem, że Microsoft wymusił na Platinum Games użycie unreal engine


Jest to spowodowane faktem, że produkcji było dalej niż bliżej do ukończenia i te gameplaye nie powinny ujrzeć światła dziennego. Domyślam się, że te elementy sieciowe ciężko byłoby zaimplementować na ich własnym silniku. Ale to tylko takie moje domysły.

Warto również dodać, że
  • Odpowiedz
@Jestemkoksupotezny: Mimo wszystko Platynowi nadal potrafią robić gry. Nier automata na duże konsole, czy ostatnio Bayonetta 3 na switcha udowadniają, że coś tam potrafią. W wypadku babylon's fall i scalebounda coś ewidentnie poszło nie tak i bardzo szkoda obu gierek.
  • Odpowiedz
@Piechara: Tu był post atakujący MS, że to ich wina, a ja podałem najnowsza grę na PS od nich, bo Switch nie wliczamy w konsole stacjonarne. Ta firma to kombinuje od lat jak tu oszukiwać wydawców. Nic im nie da, że publicznie przeprosili MS i graczy, bo już każdy wie co to są za ludzie. Phil ma gdzieś współpracę z nimi i wcale się nie dziwie patrząc jakie gry potrafią wydać
  • Odpowiedz