Aktywne Wpisy
![Malenaa](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Malenaa_ZJSPm9sECb,q60.jpg)
Malenaa +94
Rzuciła mnie przez SMS xD szybko poszło
#zwiazki #p0lka #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
#zwiazki #p0lka #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
![Malenaa - Rzuciła mnie przez SMS xD szybko poszło
SPOILER
#zwiazki #p0lka #logikar...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/7534e5da53225af71ab0803192e16d62090d47a5a8ee8bbadb6d87a2f790dcb8,w150.png?author=Malenaa&auth=bcac7a50cb4834c2ca5182b832236571)
źródło: 1000007041
PobierzZawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Na wrzuconym przeze mnie materiale widać jak gra ma ogromne problemy z płynnością, jest to spowodowane prawdopodobnie faktem, że Microsoft wymusił na Platinum Games użycie unreal engine - silnika, którego Platinum Games nie znało, jest to również według nieoficjalnych informacji jeden z głównych powodów anulowania gry. Warto również dodać, że gra miała być zorientowana na elementach sieciowych (chyba możemy się domyślić kogo to był pomysł XD), z którymi Platinum również nie miało doświadczenia i również jest to jeden z powodów anulowania gry. Phill Spencer stwierdził w wywiadze, że głównym powodem anulowania gry było "niespełnienie oczekiwań graczy", no ale chyba mało kto sądzi, że studio które stworzyło Bayonette i Metal Gear Rising nie dałoby rady dowieźć porządnego tytułu na xboxa.
#xbox #ps5
Jest to spowodowane faktem, że produkcji było dalej niż bliżej do ukończenia i te gameplaye nie powinny ujrzeć światła dziennego. Domyślam się, że te elementy sieciowe ciężko byłoby zaimplementować na ich własnym silniku. Ale to tylko takie moje domysły.