Wpis z mikrobloga

@Kluskislaskie: Jeżeli nie boisz się Excela, to już jest sporo (wiadomix, zależy od stanowiska)

Ale tak dla typowego użyszkodnika biurowego:
Formuły (Xlookup [czyli lepszy Vlookup, tudzież INDEX/MATCH], Countif(s), Sumif(s), If, Iferror, Subtotal, Formuły związane z datami itp)
Tabele przestawne
Formatowanie warunkowe
Wykresy
"Hasłowanie" plików i arkuszy
Skróty klawiszowe
Walidacja Danych
Usuwanie duplikatów
Custom Sort
Text to Numbers


Jeżeli ogarniasz powyższe, to jesteś lepsza od sporej części "Pokemonów", które bez żenady pchają
@Kotouak: Wykresy, tabele przestawne i hasłowanie umiem! No ale to by było na tyle XD. A właśnie próbuje się pchać na księgową, tyle że dotychczas na praktykach to nigdy nawet nie używałam excela, ale raczej ściśle dedykowane programy. Chyba czas nadrobić zaległości (ʘʘ)
@Kluskislaskie: masz b dużo manuali na YT - popatrz, żeby mieć wstępne pojęcie, a jak Cię przyjmą, rób wspólnie z manualem, jak czegoś nie będziesz wiedzieć. Najlepsza metoda nauki.
Wystarczy chcieć - umiejętność szukania wiedzy jest więcej warta, niż sama wiedza wykuta "na blachę".

Wykresy, tabele przestawne i hasłowanie umiem! No ale to by było na tyle XD

na początek wystarczy - wszystko przed Tobą


Good luck ( ͡° ͜
@Kotouak: Spotkałam takich magików, którzy vba ogarnęli zanim dobrze poznali Excela i potrafią pisać makra robiące te same czynności (mniej wydajnie), co opcje dostępne na górnej wstążce ( ͡° ͜ʖ ͡°) Najlepiej najpierw dobrze poznać, co fabryka dała