Wpis z mikrobloga

Czy studia z elektrotechniki mogą pomóc podczas rekrutacji na stanowiska juniorskie czy dla rekrutrów liczy się tylko informatyka?
Studiuję elektrotechnikę, lecz trochę siedzę już w #django i #webdev i chciałbym zacząć przygotowywać się do pracy w IT. Chwilowo myślałem nad przeniesieniem się na informatykę, ale jednak takie studia są moim zdaniem nudniejsze, bez technicznego podejścia, mniej się z nich czegoś przydatnego w pracy nauczę.

#studbaza #studia #elektrotechnika #informatyka #it
  • 14
poza Twoimi kompetencjami miękkimi dotyczącymi analitycznego myślenia i ogólnego pojęcia o działaniu tych gałęzi technologii raczej na niewiele Ci się to zda. Tak jak Mirki pisały zmień lepiej na infę i możesz sobie równolegle uczyć się klepać kod
@miltem: Po prostu lubię elektronikę, elektrykę. Jak dla mnie są to ciekawsze zajęcia od klepania kodu, ale z drugiej strony nie mam ochoty na pracę w delegacjach po całej Europie lub na budowach. Ewentualnie jako projektant w jakimś januszexie za 3k/msc. Dlatego się wziąłem za webówkę.
Co do elektrotechniki to kierunek jest trudny, pewnie na infie byłoby łatwiej, ale przekazywana tam wiedza wydaje mi się w miarę praktyczna. A na studiach
Jeszcze myślałem nad skończeniem inżyniera z elektrotechniki, a zrobieniem magisterki z informatyki. Tylko ciekawe ile trzeba by materiału nadrobić. Pewnie dużo.
A co do przeniesienia to i tak mi średnio raczej wyjdzie, bo polibuda stawia ogromny próg aby zmienić kierunek. Zostaje mi uniwerek z licencjatem albo prywatna zaocznie.
@bryzLo: tak mi jeszcze przyszło do głowy, czy w webdevce w ogóle potrzebujesz papierka. Raczej skillsy weryfikują rynek. W związku z tym może nie musisz wybierać tylko lecieć oba tematy równolegle
@bryzLo przeczytaj ze dwa razy co napisałeś.
Skąd masz wiedzieć czy lubisz wątróbkę nie próbując jej bo wygląda nudno i ble? Mordo, jestem na ostatnim roku infy i grama kodu na kartce nie napisałem ( )