Wpis z mikrobloga

Dzisiaj mega mocny kartonik. Force of Will. Znana i lubiana, bądź bardzo nielubiana, zależy po której stronie stołu się siedzi jak jest resolvuje.

Wrzucam tą kartę dzisiaj, bo jestem zmęczony i nie bardzo mam siłę jakoś się rozpisywać.
"No to dlaczego tak dobrą kartę wrzucasz w taki dzień?".
Otóż nie mam z nią po prostu jakiejś ogromnej więzi ani historii. Kilka razy ją rzuciłem, jest to oczywiście mega satysfakcjonujące jak opp się nie spodziewa i leci all in, a ja na to "no chyba jednak nie". Ja też to rzucałem w EDH, wtedy zaskoczenie jest większe niż w legacy. No właśnie, karta jest mega staplem w vintage i legacy. Chętnie bym coś o tym napisał, ale nie znam się na tych formatach. W EDH jest bardzo dobra, ale jak to z grami w EDH, nie zawsze potrzebna - czasami wystarczy grać preconem i jest mega fun. No ale o tym innym razem.

Force of Will przez wiele lat była dla mnie taką mega emocjonującą kartą trochę poza moim zasięgiem finansowym (kiedy jeszcze myślałem że może będę grał legacy), potem priorytety były inne. Wersja z Alliances ma lepszy art, ale jakoś udało mi się w miarę okazyjnie kupić ten art z Eternal Masters. Terese Nielsen zawsze na propsie. Niestety, jak już ją kupowałem nie było euforii, po prostu nadrukowali już wiele wersji. No tak, jest to karta mocna z dawnych lat, a nie na reserved liście, więc ją wypuszczają w takich reprint setach do porzygu, judge promo, secret lairy (tu chyba jeszcze nie była), masterpiece itp. Teraz będzie w Dominaria Remastered czy jakoś tak. Czy nie sądzicie, że zabija to klimat takiej karty typu childhood dream? Ja sądzę, że trochę tak, może dlatego nie mam z nią jakiejś mocnej więzi.