Wpis z mikrobloga

Mieliście sytuację, że dzwonił do was właściciel knajpy po negatywnej opinii na #pysznepl? Zdziwiłem się, bo dzisiaj taki dostałem. Wystawiłem jedną gwiazdkę bo polecieli w kulki i pizza 45cm okazała się 40cm, stąd moja ocena. Tymczasem gościu pierwsza rzecz z rana to telefon do mnie i niby w miły sposób próbuje mi wyjaśnić, że to normalne bo oni mają pizze z wysoko hydracją i tak się dzieje xD Wg mnie powinien to uwzględnić i trzymać się tego co oferuje, czy tam zmniejszyc dostepny rozmiar w menu, whatever, a nie wydzwaniać do klientów i im wmawiać, że tak właśnie ma być xD
Zamawiałem sporo już, ale to pierwsza taka sytuacja, to normalne?
#pyszne #kichiochpyta trochę #zalesie
  • 12
@elf_pszeniczny: rabat niby zaoferował, ale nie przepraszał ani nic, tylko mi wyjaśniał, że to normalne i inni też tak robią (zmaawiam w miarę regularnie z innych miejsc i wiem, że to nieprawda). W sumie to jeszcze nalegał, żebym usunął tą opinie xD