Wpis z mikrobloga

@Turtle1380: Moim zdaniem nie ma, bo gra na każdym kroku będzie Ci przypominała że jesteś nie-płacącym śmieciem i żebyś zapłacił. Gra jest tak zaprojektowana, żebyś logował się codziennie na ~1h na daily questy i wydawanie resinu a potem i tak mało progresu możesz zrobić. Dopóki masz co eksplorować i Cię to jara to spoko ale szybko zdajesz sobie sprawę jak bardzo gra Cię sztucznie limituje.
@Siouek: Chcesz lepszą broń? Rolluj. A, nie masz kasy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chcesz nową postać? Rolluj. A, nie masz kasy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chcesz levelować obecne postaci? Opłaca się tylko z itemów na expa, które dostaje się głównie ze skrzynek (fair enough) i resinu. Skończył Ci się resin po godzinie grania? O jaka szkoda ( ͡° ͜ʖ ͡°
@TotalDisaster: nie ma żadnego contentu który by wymagał mocniejszych broni ani postaci, gra jest bardzo łatwa, cały grywalny content możesz zrobić bez problemu F2P, ostatnio gość z chin zrobił cały endgamowy content 6 dniowym kontem.
Chyba każda gra usługa stawia na długie rozwijanie postaci więc no po prostu taka konwencja, że rozbudowanie postaci zajmuje więcej czasu, ale no znowu wracamy do tego nie nikt nie każe ci mieć wypasionych i rozwiniętych
@TotalDisaster: Genshin nie jest idealny, ale widać że chyba oczekujesz, że gra da ci pod nos absolutnie wszystko i będzie fajnie. Genshin na początku jest fajny bo jest wyzwanie i powolny progres a potem jest nawet nudno ma masz nawet za dużo postaci i broni i wszystko jest proste (oprócz abyss floor 12) więc nie ma co się obrażać, że się nie dostaje wszystkiego co możliwe.
@TotalDisaster: Bronie z kuźni są w pełni wystarczające, a jeśli komuś zależy na maksymalnych osiągach to może sobie odłożyć na nią i tyle. Z postaciami podobnie, nie musisz mieć wszystkich postaci, by robić 36* w Abyssie. Gra prawdopodobnie była pisana głównie z myślą o komórkach na których powszechny jest system energii. Gdyby go nie było to prawdopodobnie tą samą ilość kartek z doświadczeniem farmiłbyś parę godzin, a nie minut. Tak jak
@Siouek: Oczywiście, że możesz, ale czy to jest fun? I znowu, np gra daje Ci pograć Diluciem (który też imo jest fajną postacią), och nie, jaka szkoda, że go nigdy nie wyrollujesz. I pewnie, można bossa tłuc 10 minut ale niektórzy chcieliby się poczuć silni i móc go zabić w 5.
Żaden quest nie jest ograniczony resinem, prawda, ale że żadna aktywność? To po co resin? Te takie bąbelki są ograniczone
Chciałbym, żeby gra dawała mi opcję wygrindować sensownie rzeczy zamiast zamykać rzeczy za paywallem.


@TotalDisaster: no i możesz. W dłuższym okresie czasu.

( Co mi osobiscie pasuje bo nie mam więcej czasu niż pół godziny na granie w Genshina dziennie ).
@TotalDisaster: To nie jest gra mobilna przeportowana na PC. Taką grą jest Honkai Impact, inna gra mihoyo. Genshin od początku był projektowany z myślą o wieloplatformowości - to jest gra robiona pod PC, tylko zoptymalizowana tak, żeby jako tako śmigała na telefonach. Nie wiem ile ta gra zajmuje na fonie, ale pewnie z 40 giga - to jest bardzo dużo jak na warunki mobilne i nie każdy może sobie pozwolić na
Przeszedłem wątek Mondstadt i dałem sobie spokój


@TotalDisaster W tym momencie skończyłem czytać Twój wywód, bo przyznałeś się, że nic nie wiesz.
Wątek Mondstadtu można ograć w 5-6h czytając dialogi, a pewnie 2-3 przeklikując je. xD

"Twój czas frajdy i progressu się skończył, zapłać albo wróć jutro".


Frajdy xD Większość cieszy się, że skończył się resin, bo ile razy można klepać ten sam domain żeby zdobyć artefakty? Nawet płacących szlag trafia, że