Wpis z mikrobloga

Jestem laikiem majsterkowania, ale chętnym do nauki. W koniecznych naprawach w domu często wstrzymuje mnie brak sprzętu, więc chciałem sobie kupić zestaw narzędzi, który rozwiąże 80% napraw. Myślę raczej o czymś ze średniej półki, ale jako żółtodziób nie jestem w stanie powiedzieć co jest mi potrzebne. Z tych dóch zestawów, który nada się bardziej:
https://www.lidl.pl/p/parkside-walizka-z-narzedziami-64-elementy/p100350249?mktc=shopping&gclid=Cj0KCQjwteOaBhDuARIsADBqRegEVG6QkjFIFdymbeSlMVI8k5kBBoDLiWEXP9NQBZrXooRy7NnkAuQaAkNWEALw_wcB
https://www.lidl.pl/p/parkside-zestaw-narzedzi-w-aluminiowej-walizce-129-elementow/p100344359
Może jakieś inne propozycje?
#pytanie #remontujzwykopem #majsterkowanie
  • 19
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pokey: kup dobrą wkrętarke dewalt lub inną z tych droższych. Bo nic bardziej nie wkurza niż rozładowany akumlator.
Do tego śrubokręty wery czy wichy do znalezienia na peperze.
Do tego klucz nastawny młotek i jakieś pudełko na narzędzia.

I podstawowa zasada zawsze zaczynasz w sobotę rano jak sklep jest otwarty.
I to co będziesz potrzebował samo się skompletuje( ͡° ͜ʖ ͡°).
@Sl_w_k_1: w ostatnim tygodniu z tego co pdoałeś zabrakło mi:
- imbusów
- kluczy oczkowych
- klucza z grzechodką
- "przedłużacza" do klucza
- żabki
- "obrabiarki" do kabli
- nozyka do tapet
a nawet nie zacząłem pracy xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pokey: stary to co ty chcesz zrobić?
Mam zestaw kluczy płaskich ale używałem ich tylko raz.
Nasadowe fakt kilka razy sie przydały.
Ale jak świece chciałem wymienić w aucie to i tak trzeba było kupić.
Natomiast wkrętarka to u mnie czesto chodzi.
@pokey: Akurat po wielu doświadczeniach nie polecam tanich kluczy i narzędzi. Obrobione śruby, nie trzymające wymiaru kluczy, nawet potrafiły mi się połamać w ręce. Na początek możesz kupić marketowy zestaw, z czasem będziesz widział co Ci potrzeba, czego brakuje i lepiej będzie pojedynczo dokupywać osobne narzędzia dobrych marek.