Wpis z mikrobloga

W maju zepsuł mi się piekarnik z IKEA który był z Whirlpoola. Dokładnie pod koniec maja 2022 roku zgłosiłem awarie(piekarnik wyłączał się przy 200 C). Chciałem to naprawić w ramach gwarancji która kończyła się z czerwcem 2022 rokiem. Dzisiaj mamy październik 2022 minęło już 5 miesięcy a po wizytach technika nadal sprzęt nie jest naprawiony (wymiana grzałki, płyty głównej nie pomogły). Gdy dzwonie na infolinie musze się za każdym razem wykłócać o to że naprawa jest w ramach gwarancji ponieważ zgłoszenie zostało wysłane przed upływem terminu kończącego ważność gwarancji a to że naprawa tak długo trwa to już nie jest moja sprawa. Niech mi ktoś powie gdzie ja mam taką sprawę zgłosić bo to już nie robi się dla mnie śmieszne, zaraz minie pół roku jak nie mam naprawianego sprzętu a każdy nowy telefon na infolinie doprowadza mnie do białej gorączki. Czy taką sprawą powinien się zająć UOiK ?

#ikea #gwarancja #afera #oszukujo #naprawa #agd #piekarnik #januszebiznesu #zakupy
hugo-dubois - W maju zepsuł mi się piekarnik z IKEA który był z Whirlpoola. Dokładnie...

źródło: comment_1666702392dBRrgGG5Uf7lWRc5R2K5FG.jpg

Pobierz
  • 4
@hugo-dubois: Przepraszamy za te trudności, których przysporzył Ci proces reklamacyjny. Niestety nie jesteśmy w stanie zweryfikować Twojej sprawy bez bardziej szczegółowych danych, takich jak numer reklamacji oraz imię i nazwisko, dlatego prosimy o wiadomość prywatną wraz z nimi.
Zaraz będzie 10 dzień od wizyty technika i nadal cisza. Whirlpool na pewno dostał informację zwrotną że kolejna naprawdę sprzętu okazał się już nieskuteczna. Zaraz zaczynamy kolejny miesiąc (7 miesiąc) nadal mam niesprawny sprzęt. Czuje się już bezsilny w tej sprawie..