Wpis z mikrobloga

Risen 1 mógłby byc na rowni u mnie z Gothicem, gdyby nie bylo tam tyle lazenia po jaskiniach i podziemiach. Nie przepadam za nadmiarem ciemnych lokacji. Jedynka Risena miala swietny system walki, klimat, zwlaszcza klasztor i muzykę Kaia (tego co w gothicach). Dwójka niestety porazka. Piraci, jakies voodoo bronie palne... Po trójkę nawet nie sięgałem.
@MaczuPikczu512: Z Nocą Kruka to się zgodzę, ale podstawka G2 to żadna kreatywność. Zwykłe heroic fantasy o smokach, rycerzach i Twojej starej. No, może z tym wyjątkiem, że rzeczony heros był mało heroiczny, a bardziej cwany. Gothic I pod względem oryginalności i kreatywności wypadał lepiej. Peakiem byłby Sequel, gdyby faktycznie ujrzał światło dzienne. O ile pozostanie w tej samej kolonii, zbyt kreatywne by nie było, to jednak to wszystko dookoła wydawało
@cooles: @PuriPuriPrisna dobra przekonaliście mnie xD pierwsza część była najbardziej edgy i miała najbardziej nietypową atmosferę (o sequelu nie wspomnę, grubo tam mogło było być w porównaniu do drugiej części) - szkoda, że pierwotny scenarzysta odszedł po premierze jedynki jak wielu eh i dalej nie lubię faktu, że zmienili Khorinis w wyspę
@MaczuPikczu512: Czuli pewnie, że z tej dupy fetor się będzie toczyć. XD Niestety, ale PB od czasów G2NK praktycznie w ogóle się nie rozwinęło. Łysy próbuje sprzedać tę samą grę od 21 lat. I zgadzam się, że to dobrze, że Remake'u nie będą robić Piranhy. Mam wrażenie, że oni nigdy nie mieli na tę franczyzę pomysłu i po prostu taka studenciarska mentalność z browarem w jednej, a z picką w drugiej
@BillyDallas: No to jeden to nie kilku - na Linkedinie jest tylko jeden, a reszta to jakieś Alvarezy. Wiem, że Szmyk (Szymon Żak) przy rimejku pracuje i to faktycznie doświadczony koleś, bo i pracował dla CD Projekt RED i latami się bawił w mody. Ale jest PROGRAMISTĄ i to jednym z kilku, więc ma co najwyżej tylko techniczny wpływ na produkcję. Raczej nie na design graficzny, klimat, scenariusz itd. No i
@MaczuPikczu512: Nie zgodzę się. Uważam, że Gothic 3 jak na tamte lata to było arcydzieło i prawdziwy przeskok technologiczny. Nie wyszło im fabularnie, ale co wyszło po latach to za kulisami było bardzo duże ciśnienie na szybkie wydanie gry. Ostatnia udana produkacja Piranha Bytes to Risen 2. Trója była już naciągana, nie było nawet polskiego dubbingu, a Elex to Elex - nie mój klimat.