Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@Grooveer: podsumuję tak tą całą inbę o mocy konsol:

Horizon FW wygląda obłędnie w 60fpsach - i sleep
Jakaś gra AA ma bieda optymalizację na premierę - real shit
  • Odpowiedz
Horizon FW wygląda obłędnie w 60fpsach - i sleep


@Theos: Co nie zmienia faktu że te 60fps FW wyciąga w dynamicznej rozdzielczości. Przy 4K wracamy do 30fps.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Theos: Co nie zmienia faktu że te 60fps FW wyciąga w dynamicznej rozdzielczości. Przy 4K wracamy do 30fps.


@L3gion: ktoś się spodziewał czegoś innego? dx
  • Odpowiedz
ktoś się spodziewał czegoś innego? dx


@Theos: Marketing Sony / MS bazujący na pokazywaniu 4K gdzie tylko się da ( ͡° ͜ʖ ͡°) A skoro 30fps jest już teraz to ładniejsze przyszłe gry będą mieć piękne dropy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@L3gion: my tu na poważnie rozmawiamy przecież a nie o marketingach. ;) wg marketingu to PS4 Pro to maszyna 4k. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Theos według mnie prawie wszystkie, bo rzadko jest natywne 4K i 30 fps.


@Grooveer: xd to wyjaśnione z kim rozmawiam.
  • Odpowiedz
@Grooveer: To tak jakby mówić, że jakiś GeForce z serii 700 blokuje całą generację ¯\(ツ)_/¯ konsole to PC tylko mają konkretne podzespoły. jak dev leniwy to i gra będzie działać w 30fps, a czasami w 25fps jak na ps5 Plague ¯\(ツ)_/¯ na Series S 40fps działa i gdzie tu logika ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Grooveer: Czasami grę odpaliłem na zintegrowanej karcie graficznej i nie była ona w minimalnych ¯\_(ツ)_/¯ I co związku z tym? Dochodzimy własnie do tego, że nie ma problemu robić gier w FHD dla Series X skoro tylko rozdzielczość wystarczy obniżyć i jakieś detale. RT nawet na tym śmiga...
  • Odpowiedz
@Grooveer: Myślę, że w tym przypadku trzeba wziąć poprawkę na 2 rzeczy:
- mają swój autorski silnik
- to średniej wielkości zespół z ograniczonym budżetem
Z Gotham Knights jest gorzej, bo jednak gra aspiruje do AAA i ma za sobą dużego wydawcę.
  • Odpowiedz