Wpis z mikrobloga

odbieraliście osobiście z KDW? ma być równiótko 3/2 tony na aucie załadowane? robić inbę jak będzie 10 kg mniej?

#pgg
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dusigrosz69: a co z fantem jak zapłaciłem za 3000 kg? no co innego jak ładujesz i płacisz jak zawsze a tutaj towar jak sobie przytną 10-15 kg dziennie na aucie to wyjdzie im ze 150 kg węgla po cenie rynkowej 3000-3500 zł za tonę to niezły dzienny zarobek
  • Odpowiedz
@dusigrosz69: przez 6 ostatnich lat woziliśmy sobie sami węgiel ale sprzedaliśmy auto, jutro jadę z kierowcą no i właśnie nie wiem czy robić inbę o zapłacone już 3000 kg bo każde 10 kg mniej to jestem 14,70 zł w plecy

poza tym chyba na wykopie będzie AMA z właścicielem składu opału to się zada pytanie na ile najwięcej klienta przekręcił
  • Odpowiedz
@astri: Kolega odbierał z KDW workował i ważył 3 tony. Twierdzi za 170 kg mniej . Teraz pytanie jaka wagę miał i czy dobrze policzył nie wiem ale wiem że napewno więcej nie dadzą:)
  • Odpowiedz
@astri: na ile to możliwe doplinuj ważenia i w teorii wszystko powinno być git. W teorii, bo w praktyce popularną praktyką na składach jest podlewanie opału przez co z wagą zawsze są nieco do przodu
  • Odpowiedz
@astri: On miał z Ziemowita orzech był suchy miału mało Ja brałem też z Ziemowita i to samo było mało bardzo miału i suchy. Ja byłem na ważeniu zerowali przy mnie dostałem wydruki ale nie ważyłem. Zresztą ta waga z tego co widziałem to łatwo i szybko dość rowniutkie 3 tony nasypało kopara :) Więc napewno waga idealnie też nie waży no ale trzebabylo by ważyć samemu albo na inną
  • Odpowiedz
@bronek123: wagi mają homologację ale fakt faktem trzeba pilnować, zobaczę jutro, dam znać i na pewno jak będzie mniej to poproszę PGG o zwrot hajsu
  • Odpowiedz