Wpis z mikrobloga

Gdzie najlepiej kupować rowery? Cześć, jestem nowy w temacie rowerów więc wybaczcie być może oklepane pytanie. Interesuje mnie model typowo szosowy. Przemeczylem wakacje na starym góralu z piwnicy (którego naprawa była momentami świetną zabawą) ale dalszy wklad czasowo/finansowy w taki trupo-rower mija się moim zdaniem z celem. Liczyłem (być może naiwnie) że po sezonie uda mi się kupić coś względnie sensownego w budżecie do 3000 i stąd pytanie, czy to obecnie w ogóle wykonane? (Preferowałbym nowy bo z natury jestem dość paranoicznie nastawiony do kupowania używek( ͡° ͜ʖ ͡°)). Trafiłem na całkiem sporo różnych rankingów (często nawet z tego roku) w których ceny nijak się mają do cen w katalogach. Róznice o 1000pln nie są niczym dziwnym, czy to rowery w ostatnim czasie tak podrożały czy czegoś nie dostrzegam? Nie ukrywam że jestem zaskoczony widząc rowery z tourney w cenach ponad 3k. Dozbieranie więcej grosza nie jest specjalnym problemem, jednak chciałbym wiedzieć na jaki wydatek muszę się nastawić by kupić sprzęt odpowiedni dla amatora (trasy ~100km po płaskim max kilka razy w tygodniu 182cm/85kg) #rower #szosa #kolarstwo
  • 8
  • Odpowiedz
@jamajskikanion: Ja jestem zwolennikiem Decathlonu generalnie, bo ichniejsze rowery mają naprawdę dobry stosunek jakość(osprzęt)/cena, dożywotnie gwarancje na ramy (karbonowe 5 lat). No i niektóre modele można poprzez Decathlon Rent sobie wypożyczyć, żeby na spokojnie potestować. Z szosówek za ok. 3k masz w Decathlonie Tribana RC120 za 2700 i za tysiaka więcej RC500. Ale szczegóły to już musisz sam obadać, bo ja co prawda mam rower z decathlonu, ale nie szosówkę
  • Odpowiedz
@jamajskikanion: dekatlon, romet, wybierasz z tego co jest.
Jak paliwo będzie po 9, to nawet magazyny supermarketów wyczyszczą z rowerów.
Ja szukałbym ramy rozwojowej do upgrejdu.

To co teraz masz, to na pewno takie słabe? Widelec na sztywny, siodło, stery, suport i jakoś przejeździć rok, albo dwa.