Aktywne Wpisy
26 dni urlopu w Polsce to żart xD Przychodzi sezon letni i nagle tutaj Zdzisia nie ma 2 tygodnie, Ani 3 tygodnie, Basi nawet cały miesiąc (bo jeszcze przechodzi niewykorzystany xDD). Następnie ci sami ludzi biorą sobie jakieś dni wolne w majówki, na żądanie bo ktoś pochlał czy chce sobie jechać do energylandi w środku tygodnia. Jak w tym kraju ma być dobrze skoro ludzi nie ma w pracy praktycznie? Co chwila
radek7773 +284
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#heheszki #humorobrazkowy #gry #rpg #crpg #staregry #retrogaming #gimbynieznajo
@RZM_4: Wypad do Pandemonium, gówniorzu
@FrostlyMostly: nie przeszkadzało mi to przejść tą grę z 5 razy różnymi klasami z różnymi statystykami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Najlepsze RPG to chronno trigger.
@Iudex: to było gówno, bo system D&D nadaje się tylko do kręcenia z niego beki, a same gry musiały robić stójkę na uszach, żeby coś z tego systemu wycisnąć. Jedyną wadą tak doskonałego RPG jak Torment były te koślawe, choć i tak mocno zmodyfikowane zasady D&D, które są kulą u nogi każdej gry, która na nim bazowała.
@bh933901: A coś konkretniej co Ci w nim nie pasowało?
Żeby nie było -
@Iudex: D&D to system do grania w papierowe RPG, które mają kompletnie inną specyfikę niż gry komputerowe. Do tego sam system D&D to taka dziwna chimera, kontynuująca wiele utartych mechanicznych zasad z pierwszego D&D, nie zważając na to, że między I a II edycją tych systemów zaszła diametralna zmiana filozofii grania w te gry. Tak więc mamy niezręczne kopiowanie zasad Orginal D&D przez kolejne edycje, które następnie są niezręcznie kopiowane przez gry komputerowe.
W praktyce:
- system rozwoju klasowego: po co w grze komputerowej ograniczenia związane z klasą? Czemu nie dać swobodnego rozwoju? W Orginal D&D system był bardzo śmiertelny i system klasowy pozwalał uniknąć zaczynania od zera po kolejnej porażce. W grze komputerowej i tak stosuje się zaklęcie Load&Save, więc podział na klasy nie ma