Wpis z mikrobloga

Mr. X 29 Zachodniopomorskie (centrum D.U.P.Y) - ale na przestrzeni czasu planuję wyprowadzkę do Poznania, Wrocławia lub Gdańska.

Zgłoszenie b43d394811fc1fab z dnia 2022-10-01 10:23:02

Imię: Mr. X
Wiek: 29
Miejscowość: Zachodniopomorskie (centrum D.U.P.Y) - ale na przestrzeni czasu planuję wyprowadzkę do Poznania, Wrocławia lub Gdańska.

Kim jestem?
W kwestiach zawodowych:
Prowadzę własną działalność gospodarczą, opartą na moim prężnie rozwiniętym kanale YouTube. Dodatkowo inwestuje w wirtualne przedmioty w grach internetowych na long-term. Swojego własnego M3 dorobiłem się kilka lat temu, dzisiaj to też jest jedna z opcji mojego zarobku (czyt. wynajem). W przeszłości (czasy studenckie) pisałem pracę dyplomowe na zamówienie ( ͡° ͜ʖ ͡°). Z wykształcenia jestem technikiem z tytułem magistra w branży, którą do dziś uważa się za jedną, z najważniejszych w funkcjonowaniu biznesu na całym globie.
W kwestiach życiowych: