Aktywne Wpisy
Pójście do Wojska to nie tylko sposób na dobrze płatną i stabilną pracę ale również ciekawe zajęcie. Niektórzy ludzie zachwycają się drogimi i szybkimi autami Ale przecież wojskowy myśliwc jest o wiele droższy, szybszy no i lata z prędkością ponaddźwiękową. To jest przygoda życia. Jeszcze ci za to płacą. Można też jeździć czołgami po parę milionów sztuka. Zawsze można też pójść do piechoty i mieć Call of Duty tyle że w prawdziwym
sznioo +136
Siemka Mireczki. Czym diagnozujecie swoje "Renówki" pod kątem błędów? Mam taki problem z dwoma pojazdami z tej stajni - jeden to Renault Kangoo 1.2 v16 a drugi to Nissan Primestar 1.9 DCI.
W obu wypadkach nie jestem w stanie nic odczytać jeśli chodzi o kody błędów. W przypadku Kangura problem pojawia się tego typu, że po jakimś czasie silnik albo się dławi i gaśnie albo zatrzymuje się na ok. 2000 RPM i nie reaguje na pedał gazu wyświetlając przy okazji EKG na desce rozdzielczej.
W Nissanie objaw jest dość podobny - podczas przejechania kilku kilometrów silnik załącza się EKG na desce rozdzielczej i silnik przechodzi w tryb serwisowy uniemożliwiając dalszą jazdę.
O ile w Nissanie to najprawdopodobniej będzie brak podciśnienia sterującego gruszką od tubiny od tyle w Kangoo jest czarna magia z którą nikt nie chce zawalczyć. Posiadanymi kablami i softem pod Androidem nie jestem w stanie odczytać żadnych błędów.
Jaki soft i jakie kable używacie do diagnostyki w tym wypadku?