Wpis z mikrobloga

nvidia wpadła w swoje własne sidła i czeka ja niesamowity impas i skurczenie. dlss to technologia osiągalna dla wszystkich kart od 30xx która masakruje glowupem fps w dużych rozdziałkach, przy stosunkowo małej mocy obliczeniowej dla interferencji z tych 4 enkoderow. właściwie z jakiś abstrakcyjnie małych siatek bitów odtworzy każdą grę nextgen. ogłaszam wiec, ze w gamingu idea sezonowych premier kolejnych generacji kart is dead. z drugiej strony, szubrawie dmuchała w obrzydliwy i sztuczny nadpopyt kryptowalutowy zwiększajac tym ślad węglowy i nie produkując dosłownie nic w zamian oprócz spekuli, także delikatnie podnosząc tym ceny na rynku energetycznym, a już po całości samych kart graficznych w ciężkich pandemicznych czasach wiec 2 metrowy wiadomo komu i gdzie :)) mam nadzieje, ze jakiś eko warrior wypuści leak sterowników jak przy R poznaliśmy trochę zza kulis ( ͡° ͜ʖ ͡°) i nowy dlss aktywujemy na obecnej generacji kart. amd nie prześpi, a nvidia skończy się wreszcie ślinić i skupi się na top tier hardware’u na reasearch ai/data, bo tutaj dalej są w dupie, nie mogąc doskoczyć nawet do głupiej gddr7 od X lat. a nie na gierkach i cyfrowych pinionkazch, z których ostatnie może być liczone na czymkolwiek.

#oswiadczenie #nvidia #informatyka #komputery #pcmasterrace #kartygraficzne #machinelearning
Pobierz
źródło: comment_1663701889tOKOLzXHVyARQFPkx6hISg.jpg
  • 5
@ArcymagOgnia: chodzi o https://developer.nvidia.com/opticalflow-sdk , ale ogólnie hardware’owo z tego co szybko doczytalem z doc specki inne klocki tez się nie różnią. tylko ilość i szybko tensore corow. tylko jak się zajmuje na codzień takimi rzeczami i nikt mi nie powie, ze inferencja paru modeli autoenkoderow i nawet jednego density modelu, wymaga zwiększenia parokrotnie mocy obliczeniowej. w uczeniu maszynowym czas rozbija się o trening modelu, a nie o jego przepustowość w