Wpis z mikrobloga

Miał ktoś kiedyś taki problem z Unity 3D, że nie mógł odpalić żadnego projektu (nawet nowych)?
Otwieranie projektu „wiesza” się na „Resolving Packages…” i nie idzie dalej.
Sprawdzam od wczoraj na necie rozwiązania ale żadne nie pomaga, nawet zainstalowałem kilka wersji Unity Editora i nadal lipa.

Unity działał mi normalnie na Windows 11, ale po jakimś czasie wróciłem na Windows 10 i jest #!$%@?

#unity3d
#unity
#unity5
#programowanie
  • 11
@mamniciwszystko: usunąłem i nadal stoi w miejscu na „Resolving Packages…”

Robiłem chyba już wszystko:
- Ustawiłem aby Unity Hub oraz dwie wersje edytorów uruchamiały się jako administrator
- Wyłączyłem Firewalla w Windows Defender (z tego co wiem to jest to oszukane i firewall i tak działa)
- Dodałem zmienne HTTPSPROXY oraz HTTPPROXY z wartościami localhost,127.0.0.1
- Zrobiłem test narzędziem Unity Package Manager Diagnostic i wszystkie testy przeszedłem pomyślnie
-
@denis-szwarc: już zacząłem usuwać wszystko z Unity ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Spróbuje jeszcze raz zainstalować przez Unity Hub ponieważ wczoraj miałem problem właśnie z instalacją Edytora prze Huba.
Przy pierwszej próbie instalacji dostałem błąd ze weryfikacja edytora się nie udała, potem instalacja trwała wieczność - na necie znalazłem rozwiązanie aby manualnie pobrać instalator edytora i po instalacji dodać go w Unity Hub - może coś się wtedy
@denis-szwarc: teraz już w ogóle lipa z instalacją...
W logu Unity Hub'a mam takie coś:

{"timestamp":"2022-09-18T18:05:59.707Z","level":"error","moduleName":"Installer: 2021.3.10f1","message":"[\n \"Installation failed. Reason: Error: Error while installing the editor 2021.3.10f1 : Could not clear failed installation folder. Error: EBUSY: resource busy or locked, rmdir 'D:\Aplikacje\Unity 3D\2021.3.10f1\Editor\BugReporter'\"\n]"}
Zawsze szło wszystko gładko, a teraz problem za problemem.
mamniciwszystko - @denis-szwarc: teraz już w ogóle lipa z instalacją... 
W logu Unit...

źródło: comment_1663525077gpBjZV8FzyVLLasRAbeg7t.jpg

Pobierz
@mamniciwszystko: Twój bazowy problem prawdopodobnie dało się rozwiązać przez usunięcie folderu Library. Po tym w projekcie automatycznie nastąpiłby reimport wszystkich assetów.

Z tego, co patrzę to problem z reinstallem unity powinien zostać rozwiązany przez restart kompa. Powodzenia!
Właśnie teraz udało mi się poprawnie uruchomić edytor Unity.
Dwa dni walki (òóˇ)

Nie jestem pewny co mogło być przyczyną tego wszystkiego.

Oprócz wyżej wypisanych wykonanych przeze mnie kroków zrobiłem jeszcze to:
Usunąłem manifest.json | bez zmian
Usunąłem wspomniany wcześniej i przez ciebie folder Library | bez zmian

I wydaje mi się, że pomogło dopiero:
- Usunięcie Unity Hub
- Usunięcie Edytorów
- Wyczyszczenie Rejestru z