Wpis z mikrobloga

@SmugglerFan: wprowadza LOD do minecrafta, czyli dalszy teren jest rysowany w gorszej jakości, ale jak sobie dobrze ustawisz to tego nie widać bez powiększania obrazu. LOD jest używany we wszystkich grach praktycznie a w MC nie ma, co zabija wydajność bo każdy fragment niezależnie jak daleko jest jest rysowany ze 100% dokładnością.

https://github.com/PorkStudios/FarPlaneTwo ale tylko na 1.12.2
  • Odpowiedz
@Redwood4413: szkoda tylko że nie ma żadnego szybkiego pregeneratora światłów. Wszystko sobie leci wesoło na 1-2 rdzeniach i generowanie świata MC jest ogólnie straszne wolne.
  • Odpowiedz
@Redwood4413: sprawdziłem ten distant horizon i jest niby spoko ale mam ale. Generuje jakby drugą mapę, czyli i tak musisz wygenerować teren dwa razy, najpierw dla distant horizon potem dla prawdziwej mapy.
W FP2 od razu generuje teren mapy i na jego podstawie oblicza LOD, więc nie masz podwójnej roboty.
  • Odpowiedz
@FLAC: a to ciekawe, byłem przekonany że oba będą działać jednakowo, czyli wychodzi na to że FP2 nie działa z serwerami pokazując dalsze "chunki" niż serwer może wysłać
  • Odpowiedz