Wpis z mikrobloga

@LubieSzaszylkiZLublina: nie opłaca się, pewnego typu korozji nie pokonasz, korozja szczelinowa jest nie do usunięcia, imo nie warto ale twoja decyzja, cenowo to różnie zaczynając od konserwacji okulistycznej (zamazanie baranem) 600 zł - 20k zł
@Volmyr niestety jesteś w błędzie. Wyobraź sobie kawałek blachy, myślisz że tak samo szybko skoroduje na wylot kiedy będzie cała pokryta korozją czy wtedy kiedy jedynie brzegi będą pokryte korozją? No właśnie więc oczywiście nie usuniesz korozji z łączeń blach, zgrzewów, zakamarków, wewnątrz profili ale usuniesz jej największą ilości i tak korodować będzie dalej ale cały proces biodegradacji zdecydowanie się opóźni zwykle o 5 lat. O to w tym chodzi by wydać
@LubieSzaszylkiZLublina znajdź kogoś kto ci wypiaskuje i zabezpieczy. Jeżeli nie będzie chciał zrobić zdjęć po wypiaskowaniu lub nawet nie będzie chciał piaskować to od razu sobie kogoś takiego odpuść. Nie da się inaczej usunąć korozji niż właśnie w taki sposób. Ja czekałem u siebie w mieście 6 miesięcy na termin więc zacznij szukać od razu bo w całej Polsce jest to samo.
@LubieSzaszylkiZLublina jeżeli korozja nie jest rozległa a struktura nie jest naruszona to sprawdź sobie produkty na bazie lanoliny takie jak fluid film. wypiera wilgoc i sól, dociera w każdą szczelinę i profil zamknięty i nie trzeba usuwać nic oprócz luźniej rdzy. godzina roboty na pokrycie 'spodu' raz do roku i samochód nie zgnije przez następne dekady