Aktywne Wpisy
Lewusx +36
Siema.
Dziś przedstawię Wam kilka powodów dlaczego mimo, że trenujecie, to wyglądacie jakbyście siłownie odwiedzali tylko w GTA San Andreas.
1. Nie przykuwacie żadnej uwagi do techniki wykonywanych ćwiczeń. Nie macie świadomości swojego ciała, tego za jaki ruch odpowiedzialny jest dany mięsień. Nie mówię, że macie znać każdą funkcje danego mięśnia/grup mięśniowych, ale jak widzę na siłowniach kaleczenie podstawach ruchów, to mam w głowie żal. Żal do ludzi, że tak bardzo nie
Dziś przedstawię Wam kilka powodów dlaczego mimo, że trenujecie, to wyglądacie jakbyście siłownie odwiedzali tylko w GTA San Andreas.
1. Nie przykuwacie żadnej uwagi do techniki wykonywanych ćwiczeń. Nie macie świadomości swojego ciała, tego za jaki ruch odpowiedzialny jest dany mięsień. Nie mówię, że macie znać każdą funkcje danego mięśnia/grup mięśniowych, ale jak widzę na siłowniach kaleczenie podstawach ruchów, to mam w głowie żal. Żal do ludzi, że tak bardzo nie
rales +166
tag do obserwowania --> #sredniasondazysejm
LIPIEC 2023
1. Prawo i Sprawiedliwość - 33,7% - 183 mandaty (⬆ 0,1%)
2. Koalicja Obywatelska - 29,1% - 157 mandatów (⬇ 1%)
3. Konfederacja - 12,5% - 54 mandaty (⬆ 1%)
4. Trzecia Droga - 9,6% - 36 mandatów (⬇ 0,3%)
5. Lewica - 8,4% - 29 mandatów (⬆ 1%)
LIPIEC 2023
1. Prawo i Sprawiedliwość - 33,7% - 183 mandaty (⬆ 0,1%)
2. Koalicja Obywatelska - 29,1% - 157 mandatów (⬇ 1%)
3. Konfederacja - 12,5% - 54 mandaty (⬆ 1%)
4. Trzecia Droga - 9,6% - 36 mandatów (⬇ 0,3%)
5. Lewica - 8,4% - 29 mandatów (⬆ 1%)
M25 pierwotnie powstał już w 1973 i był oparty o mechanikę M23, samochód ten według pierwotnych planów miał uczestniczyć w F5000, lecz niestało się tak z powodu sporu prawnego. Samochód przechodził z ręki do ręki, biorąc udział w pojedynczych wyścigach F5000 i Formuły Aurora. Aż nie stał się własnością Emilio de Villoty, hiszpańskiego kierowcy wyścigowe biorącego głównie udział w wyścigach Formuły Aurora, oprócz tego brał on udział także w wybranych wyścigach F1, głównie jego domowego wyścigu o GP Hiszpanii, gdzie startował z błogosławieństwem organizatorów, którzy niejedno krotnie ogarniali mu nawet jakieś auto do startu.
Tak też było w 1978, kiedy to został zgłoszony z prywatnego zgłoszenia. Ponieważ M25 był już dość przestarzałą konstrukcją z pomocą Mclarena został zmodernizowany, z wykorzystaniem elementów z nowszych bolidów. De Villota rozpoczął przygotowania do GP Hiszpanii, lecz w drugim piątkowym treningu Hiszpan rozbił mocno swoje M25 i tutaj pojawił się problem. Ten samochód znacząco różnił się specyfikacją od fabrycznych Mclarenów i nie było części zapasowych do jego odbudowy. De Villota był jedynym Hiszpanem w stawce, a organizatorzy GP chcieli mieć swojego kierowcę w tym wyścigu, więc udało się załatwić z Mclarenem awaryjne udostępnienie mu samochodu z zapasów magazynowych, był to M23/6 który również był kilku letnią maszyną, ale jeżdżącą. Wysiłek ten okazał się daremny, gdyż w sobotę de Villota zajął 27 miejsce w kwalifikacjach a do tego wyścigu wchodziło tylko 24 najlepszych z czasówki, co oznaczało koniec GP dla Emilio de Villoty, tutaj nie mogli pomóc już nawet organizatorzy.
M25 w latach 80 został odbudowany i uczestniczył w kilku historycznych wyścigach i pokazach. Następnie po wielu latach został sprzedany dla kolekcjonera Abba Kogana, który przywrócił go do oryginalnego stanu z 1973 roku. I nawet przywrócił go do rywalizacji, w 2008 roku pojechał w nim historycznym GP na Oulton Park.
#f1 #randomf1shit
Emilio był czołowym kierowcą Formuły Aurora a jego głównym rywalem przez wiele lat był Guy Edwards, który miał syna Seana, który też zginął w wypadku na torze.
Zarówno Maria jak i Sean zmarli w tym samym tygodniu