Wpis z mikrobloga

Mirki sprawa jest. Kupiłem zmiękczacz do wody na stronie https://bluewater24.pl/ z firmy Aquamot, z powodu długiego oczekiwania na przesyłkę (16 dni od wykonania płatności - na stronie info, że są na stanie magazynowym, oraz telefonicznie dostałem info przed zakupem, że wyślą z dnia na dzień). Ostatecznie przesyłka wylądowała na magazynie DPD, a że miałem umówionego hydraulika na montaż i przesyłki nie było to pojechałem i kupiłem w sklepie stacjonarnym, a na stronie kuriera zrezygnowałem z przesyłki. Dziś mija 15 dni, a kasy wciąż nie ma, upomniałem się u sprzedawcy i dostałem odpowiedź "Urządzenie od Państwa wróciło poważnie uszkodzone. Nie nadaje się już do dalszej sprzedaży. Zwrot nie powinien zostać przyjęty. Złożona została reklamacja u spedytora DPD i czekamy na decyzję."
I tu powstaje pytanie, co ja mogę zrobić? Widać, że złośliwie sprzedawca zwleka i kasy nie chce oddać, ja przesyłki nawet nie widziałem, więc nawet jeśli rzeczywiście jest uszkodzona to jest to sprawa między sprzedawcą a DPD.
#prawokonsumenckie #sklepyinternetowe #oszukujo #zmiekczacz #prawo
kolezka1 - Mirki sprawa jest. Kupiłem zmiękczacz do wody na stronie https://bluewater...

źródło: comment_16630918868qNfXsaUx0RT0kvC1NBYZb.jpg

Pobierz
  • 7
@kolezka1: Popraw go, że paczka wracała od kuriera, a nie od ciebie i że to sprawa między nimi, a kurierem. Nie jesteś stroną w sprawie uszkodzenia paczki. Za stan towaru przy sprzedaży wysyłkowej, do momentu odebrania go przez klienta, odpowiedzialność ponosi sprzedawca, a ty nigdy nie odebrałeś paczki, więc nie można ci przypisać jakiejkolwiek odpowiedzialności. W związku z tym odstępujesz od umowy zawartej na odległość i czekasz do 14 dni na