Aktywne Wpisy
![koralgola](https://wykop.pl/cdn/c0834752/9d9b16a62e3479eb46818e0497c689f180f89d81fc307608983991341a3b0b1b,q60.jpg)
koralgola +43
Kopyto96 +89
Na głównej co raz więcej wpisów, jakie to świetne jest życie bez dzieci, wolność, robię co chcę i jaki to jestem nowoczesny xDD
Dzieci to zawsze wyzwanie, ale kompletnie nie rozumiem przedstawiania tej perspektywy, jakoby dzieci to były tylko krzyki, płacz, babranie się w pieluchach i brak czasu wolnego. Nawet jeśli tak jest, to jest to krótki okres czasu, gdzie kaszojad daje się najmocniej we znaki, ale potem ludzie czerpią naprawdę sporo
Dzieci to zawsze wyzwanie, ale kompletnie nie rozumiem przedstawiania tej perspektywy, jakoby dzieci to były tylko krzyki, płacz, babranie się w pieluchach i brak czasu wolnego. Nawet jeśli tak jest, to jest to krótki okres czasu, gdzie kaszojad daje się najmocniej we znaki, ale potem ludzie czerpią naprawdę sporo
#gry #ps5 #xbox #pcmasterrace
@Zgrywajac_twardziela: bo uważasz że typy od oryginału sprzed 20 lat by zrobili coś lepszego od Rockstara, który gry robi po kilka lat i ma setki milionów funduszy na to
Pisząc rozbudowane masz na myśli to, że w Mafii 2 można było używać klamek w drzwiach i pić piwo z lodówki? To fakt, na tym polu Mafia była lepsza ale pod względem pozycji marki, marketingu itd to nikt
W moim założeniu oczywiście jest to, że twórcy oryginalnej Mafii mają fundusze na zrobienie takiej gry. Przy dosyć niszowym Kingdom Come zebrali fundusze na Kickstarterze, to myślę, że jakby zapowiedzieli grę na jaką czeka masa graczy nie mieliby problemu z finansowaniem(plus na
@Mirkoncjusz: to jest coś takiego. nazywa się Mafia :)
@Zgrywajac_twardziela:
2k Czech ma jakieś ~150 pracowników.
Przy RDR2 pracowało ~1600 osób.
No odpowiedz sobie sam..
Ile z tych osób to deweloperzy, a ile ludzie od marketingu, monetyzacji i innych pierdół?
@Zgrywajac_twardziela:
1600
@Zgrywajac_twardziela:
https://variety.com/2018/gaming/features/red-dead-redemption-2-narrative-interview-1202992401/
Nad V pracowało około 1000 osób, to wciąż jest przepaść
Połowa nad multiplayerem do którego nie trzeba było prawie nic tworzyć, bo przecież świat, modele postaci, samochody i praktycznie cała reszta gry była już gotowa z singla?
Zakładasz, że Rockstar popełnia błędy, a 2K