Wpis z mikrobloga

Niby dlaczego tak uważasz


@Zgrywajac_twardziela: bo uważasz że typy od oryginału sprzed 20 lat by zrobili coś lepszego od Rockstara, który gry robi po kilka lat i ma setki milionów funduszy na to

Pisząc rozbudowane masz na myśli to, że w Mafii 2 można było używać klamek w drzwiach i pić piwo z lodówki? To fakt, na tym polu Mafia była lepsza ale pod względem pozycji marki, marketingu itd to nikt
@janushek:

bo uważasz że typy od oryginału sprzed 20 lat by zrobili coś lepszego od Rockstara, który gry robi po kilka lat i ma setki milionów funduszy na to

W moim założeniu oczywiście jest to, że twórcy oryginalnej Mafii mają fundusze na zrobienie takiej gry. Przy dosyć niszowym Kingdom Come zebrali fundusze na Kickstarterze, to myślę, że jakby zapowiedzieli grę na jaką czeka masa graczy nie mieliby problemu z finansowaniem(plus na
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@panikaman: oczywiście, że grałem w Mafię, a teraz dopiero co ukończyłem ponownie, ale Definitve Edition. To właśnie skłoniło mnie do tego posta, hashtag #mafia, to nie przypadek. Chcę po prostu coś jeszcze większego i jeszcze bardziej dopracowanego. Bardziej open world i z większą immersją - jak RDR2 tylko w latach '30-tych.
@Beeercik: Wciąż jednak nie wiemy jaka część tych ludzi pracowała na multiplayerem, zakładając że około połowa to już wtedy proporcja 500:150 nie jest aż taka tragiczna. Plus jeszcze dochodzi kwestia odpowiedniego zarządzania, skilla devów itd. Jakby nie chwalić Rockstara to nie sposób odmówić im fuszerek w pewnych kwestiach(długi czas ładowania gry naprawił moder np. xD). Do tego dochodzi fakt, że w przypadku GTA sporo pary poszło w gwizdek, jak np. średni
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zgrywajac_twardziela:

Wciąż jednak nie wiemy jaka część tych ludzi pracowała na multiplayerem, zakładając że około połowa


Połowa nad multiplayerem do którego nie trzeba było prawie nic tworzyć, bo przecież świat, modele postaci, samochody i praktycznie cała reszta gry była już gotowa z singla?

Jakby nie chwalić Rockstara to nie sposób odmówić im fuszerek w pewnych kwestiach (...) Opracowanie pewnych nietrafionych rozwiązań też wymagało czasu


Zakładasz, że Rockstar popełnia błędy, a 2K