Wpis z mikrobloga

@ayyy_lmao: Dla mnie to niepojęte. U siebie na wsi mam światłowód, jakieś awarie 1-4h zdarzają się raz, dwa w miesiącu. Wszystkie firmy dookoła mają terminale normlanie po LAN. 7 sklepów i w zadnym nie zapłacisz kartą bo nie działa terminal np pół dnia.

Wtedy wchodzę ja cały na biało z łączem zapasowym i jakąś dodatkową kartą sim na stałe wrzuconą do modemu. Przełącza to się automatycznie, nawet nie zauważam że nie
  • Odpowiedz
Najgorzej jak jesteś działem IT i jesteś za to odpowiedzialny ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@GajuPrzegryw: Wtedy trzeba zagrać w trudną grę - tak zbalansować czas naprawienia sieci, aby wszyscy współpracownicy mogli chwilę odpocząć, a jednocześnie szefostwo uznało Cię za bohatera, bo przywróciłeś firmie możliwość pracy.

Scotty Principle tutaj trochę pomaga.
  • Odpowiedz
Najgorzej jak jesteś działem IT i jesteś za to odpowiedzialny ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@PanHeniek45: Zamykasz się w serwerowni, po pięciu godzinach wkładasz kabelek z powrotem i dumnie wychodzisz mówiąc, że naprawiłeś bardzo poważną usterkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz