Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#zwiazki #rozowepaski #niebieskiepaski

Nie potrafię zrozumieć i wesprzeć swojego różowego paska. Jestem #programista15k, pracuję w fajnej firmie, z ludźmi których lubię. Kilka razy w roku wyjeżdżam z miasta na integracje firmowe i inne wydarzenia tego typu. Niestety mój #rozowypasek nie miał takiego szczęścia i choć zarabia dość dobrze (5k netto) to niestety porównuje jej pracę do mojej i jest zazdrosna. Twierdzi że jest "gównem", bo musi pracować na zmiany (8-15, albo 15-23). Według mnie to nie jest tragiczna sytuacja, a nawet wynikają z tego korzyści. Dla niej wielkim problemem jest, że spotykam się ze znajomymi w piątek kiedy ona jeszcze jest w pracy i musi dołączyć później. Sam już nie wiem kto przesadza w tej sytuacji. Wstydzę się tego, ale obecnie, nie stać mnie już więcej na inna radę niż "weź naucz się czegoś i zmień pracę". Niestety ona twierdzi, ze przez to ze pracuje na zmiany nie jest w stanie nawet zapisać się na jakiś kurs / studia, ponieważ musi chodzić do pracy. Nie wiem czy mam racje, ale wydaje mi się że to jest kwestia do dogadania i bez większych problemów powinno się dać ustalić plan tak, żeby pasował do grafiku w pracy. Męczy mnie ta sytuacja i jest mi bardzo ciężko ponieważ to złota, piękna i wpierająca dziewczyna, ale mam wrażenie ze nie potrafi wziąć życia w swoje ręce i swoje szczęście za bardzo ode mnie. Myślę że potrzebuję więcej przestrzeni - nie chodzi o inne kobiety, chciałbym po prostu bez wyrzutów móc wyjechać z ludźmi z pracy na integracje, albo wyjść ze swoimi znajomymi sam, podczas gdy ona wyszłaby ze swoimi. Czy to zbyt wiele? Kto przesadza w tej sytuacji?

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63127587326f7c32400babc3
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 5
  • Odpowiedz