Wpis z mikrobloga

Jako że wciąż uczę się #blender to zrobiłem coś dla #piekloperfekcjonistow
Pomysł nie jest jakiś super oryginalny, ale chciałem zrobić swoją wersję.
Niestety renderowane brzydko na Evee bo jakbym chciał jakiś raytracing zapodać to na moim lapku renderowałoby się ze 2 doby :(. Dlatego nie widać nicholery że te butle są szklane.
#grafika3d
mazaq1 - Jako że wciąż uczę się #blender to zrobiłem coś dla #piekloperfekcjonistow
...
  • 7
  • Odpowiedz
ogólnie spoko, ale ja bym pobawił się bumpem/normalkami i glossem do tego drewna bo aktualnie jest dość płaskie
spróbuj jeszcze zaoblić rogi tego drewna bo jest zbyt ostro ścięte imo, jakiś bevel byłby jak znalazł
usuń te patyki co wchodzą bezpośrednio w ramę drewna, dodaj jakieś ciekawsze światło żeby jakiś cień wydobyć bo aktualnie jest płasko, do tego AO by się przydało i tło zmień na jakiś gradient czy płaski kolor bo
BoguslawJestem - ogólnie spoko, ale ja bym pobawił się bumpem/normalkami i glossem do...

źródło: comment_1662121920P2zzQff8qhHb6nxvaH4IWk.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@mazaq1: przytnij bounce (czy jakkolwiek siła odbić sie w Blenderze nazywa) na kulkach i coliderze, za dużo energii mają przy odbiciach. I może troszkę więcej masy daj kulką, będą się lepiej zachowywać.
  • Odpowiedz