Wpis z mikrobloga

chce żeby wracał


@polish_superstar: Rozumiem, ale jeśli uprzedzisz klienta o każdym etapie, łącznie ze sposobem pakowania zakupionego produktu, to będzie zadowolony, że ma pełną kontrolę nad tym, jak przebiega proces sprzedaży.
Zawsze możesz dać klientowi wybór (o ile możesz) i wtedy sobie wybierze czy chce pakowanie próżniowe + paczkomat czy normalnie + dostawa do domu.
Wiesz, zawsze można to po prostu włożyć do kartonu, ale ja osobiście wolałabym mieć to dodatkowo zabezpieczone przed chociażby zamoknięciem w transporcie.


@Silly_Alpaca: dokładnie, lepsze zabezpieczenie przed deszczem i nawet jak kurier zrobi dziure w kartonie to nic się nie stanie z produktem. Też nie lubie plastiku, ale nie mogę znaleźć alternatywy dla dużych produktów
@polish_superstar: hmmm... na pewno dobrze by na mnie zadziałała niewielka kartka/kod qr z opisem jak recyklingować poszczególne elementy opakowania + pomysły jak można to wykorzystać (worek jako mniejszy worek na śmieci do łazienki czy jakieś inne pomysły zgodne z rodzajem plastiku, wstążka do obwiązania wina na prezent + przykład na zdjęciu, co z kartonem i z taśmą). Wtedy miałabym pozytywne emocje raczej i wróciłabym :)
@polish_superstar: @Portier-Harry_Portier: Ja mam zupełnie odwrotnie. Jak mam coś zamawiać do domu i potem czatować na kuriera to wolę pojechać do sklepu lub poszukać sprzedawcy dostarczającego do paczkomatu i na spokojnie odebrać w dogodnym terminie. Tylko ja mieszkam w mieście i mam w promieniu 150m trzy paczkomaty.

No ale ogólnie nie mam nic przeciwko pakowanym próżniowo rzeczom i nie przeszkadza mi że potrzebują trochę czasu żeby wrócić do pierwotnego wyglądu.