Wpis z mikrobloga

@natanyaach: czyli jak na razie wydają kupe kasy, a mało zarabiają. Trochę to przypomina abstra (tam to był tylko youtube) i oby nie skończyło sie podobnie. Nie można mieć firmy zajmującej sie wszystkim bo to nie wypali.

Lody i zeszyty to nie jest ich produkt, a tylko dostają procent za logo. Wilk z Bluszczowej sie tym chwali jakby sami produkowali i dystrybuowali produkt ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@dawid131: Jestem zdania, że ich największym błędem było zatrzymanie się a wręcz takie zawieszenie po pierwszym sezonie jak się na te dwa domy rozdzielili. Jakby to wtedy pociągnęli tak jak w pierwszym sezonie biorąc pod uwagę, że ich piosenki mają globalny zasięg a jedna zrobiła 100 mln czyli no naprawdę tyle co topowe światowe gwiazdy robią stricte zajmujące się muzyką to ekspansja ich marki mogła pójść z znacznie dalej