Wpis z mikrobloga

@johnblaze12345: ja mam porównanie głównie do dwójki, bo w trzecią cześć grałem dosłownie kilkanaście lat temu. Ogólnie rzecz biorąc 4 część w niektórych aspektach robi wrażenie. Sound design jest fantastyczny. Np. scout gwiżdże gdy dostrzeże wroga i ten gwizd słychać w różny sposób w zależności od tego jak daleko się znajduje. Niby bzdurka, ale bardzo pomaga podczas gry. Podobnie z głosami jednostek, walki, budynków itd. - lepiej chyba się nie da
scout gwiżdże gdy dostrzeże wroga i ten gwizd słychać w różny sposób w zależności od tego jak daleko się znajduje. Niby bzdurka, ale bardzo pomaga podczas gry.


@Morderczy_Morszczuk: zajebiste lubię takie detale

ale za to jednostki potrafią budować leczące ognisk


@Morderczy_Morszczuk: o, kolejny fajny pomysł

Ich wadą jest to, że jest ich śmiesznie mało w porównaniu do dwójki. Mniej jest też cywilizacji, ale za to bardziej się różnią.


@Morderczy_Morszczuk: