Wpis z mikrobloga

@GrzegorzPorada: A co to dokładnie miało być? Ten .obj wygląda jak chmura punktów, bez żadnego ztriangulowanego mesha.

Z .mtl nie wyciągniesz tekstur, bo ich tam nie ma :) Ten format przechowuje jedynie proste informacje o materiałach typu kolor, przezroczystość itd. Możesz go sobie normalnie otworzyć w notatniku. Ewentualnie może mieć zapisane ścieżki do bitmap, ale te bitmapy to musisz mieć gdzieś na dysku.
z tego pliku mtl wyciągnąć textury do jakiegoś normalnego formatu np. png?


@GrzegorzPorada: w poliku mtl nie ma tekstur, tylko informacja jaki materiał ma jaki kolor, tekstury itp.

w tym pliku jest tylko tyle że materiał "塑胶" (chin. plastik) ma diffuse d 1.0000 0.0000 0.0902, a ten drugi jest czarny

w tym obj nie ma mesha, tylko obiekty są zbudowane z bspline, których importery mogą nie obsługiwać

jakieś Chińskie gówno z