Wpis z mikrobloga

Z jednej strony człowiek kiedyś się #!$%@?ł że poe staje się coraz łatwiejsze i "fucking casuls". A teraz jak znerfili drop do praktycznego 0, dali op mobki to człowiek narzeka że za trudno. No nie dogodzisz XD
#pathofexile
  • 9
  • Odpowiedz
@Dupazbita: Po prostu GGG nie potrafi balansować. Wartości powinno się obniżać/zwiększać o 5-10%, jednocześnie dać buffa o takiej samej wartości czemuś co jest nieużywane i obserwować jak reagują gracze czy meta. A nie #!$%@? #!$%@? 90% i udawać że nic się nie stało. To tak jakby w docie czy lolu nagle obniżyli wartość zdobywania golda o 90% żeby mecze zamiast 30min trwały 6 godzin bo za szybko grajo xD
  • Odpowiedz
@Moted: Kojarzę, że jest jakaś gra online, w której właśnie im mniej osób używa danego skilla/broni, tym skill/broń jest silniejsza. Warframe?
  • Odpowiedz
@Dupazbita: Dobrze że znerfili, ale przesadzili z rozmachem i to raczej srogo. A te archnemesisy to by były lepsze gdyby dawały loota i były opcjonalne, np. jako craft na mapce albo żeby występowały zamrożone (jak essence mobki) jeśli mają 3 lub więcej modów - wtedy decydujesz czy chcesz go otwierać czy nie.
  • Odpowiedz