Wpis z mikrobloga

Polskie międzymiastówki to rak jeśli chodzi o sprawność przejazdu, ale za to można pobijać rekordy spalania xD

1.6 GDI czyli wolnossąca benzyna, w ceedzie, trasa ok 50 km, mediana prędkości ok 70km/h

Spalanie jak na skuterze, ale czasami zastanawiam się jakby ten silnik zachował na LPG.


#kia #polskiedrogi #motoryzacja
DOgi - Polskie międzymiastówki to rak jeśli chodzi o sprawność przejazdu, ale za to m...

źródło: comment_1661012032zoPV98heCBmW9BaqQOapjW.jpg

Pobierz
  • 43
diesel odpada. Robię przede wszystkim bardzo krótkie trasy po mieście. Poza tym zależy mi np na zerowym zużyciu oleju i niezawodności w każdej sytuacji


@DOgi: To raczej benzyna odpada. Krótkie trasy benzyny to gigantyczne spalanie i spływ bogatej mieszanki przez cylindry do miski, gdy diesel w sumie od prawie zimnego stabilizuje swoje spalanie. Do tego są niezawodne i zazwyczaj nie biorą oleju, tego ostatniego nie powiem o prostych wolnossących benzynach. Suche
Nie każdemu pasuje smród i kultura pracy traktora. Pomijając już inne cechy produktów VAG.


@bidzej: Wolnossąca benzyna #!$%@? znacznie bardziej, niż diesel, znam to z już dobrych kilkuset przykładów. Do tego kultura pracy 6 garowego diesla >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> rzędowa 4 garowa benzynowa sraka, która wpędza człowieka w depresję z tej gównianej pracy i gównianej kultury pracy, w tym oczywiście legendarny, ale unikany i ignorowany rev hang w wolnossącym mpi, który dosłownie niszczy
gdy diesel w sumie od prawie zimnego stabilizuje swoje spalanie.


@kupkesobieciagne: tjaaa... a jak dobrze zagrzejesz, to jeszcze ci wyprodukuje paliwo

Do tego są niezawodne i zazwyczaj nie biorą oleju


xDDD jeździłem w życiu wieloma samochodami, z wieloma silnikami. Tylko 3 z nich brały olej:
- 1.1 HCS w 15-20-letnich wtedy Fordach
- 1.6 TDI w Golfach VII
- 2.0 TDI w Golfie VII i Passacie B8 - te potrafiły jeszcze
xDDD jeździłem w życiu wieloma samochodami, z wieloma silnikami. Tylko 3 z nich brały olej:


@bidzej: Z diesli jeździłem i znam 4x M57, 3x 1.9 tdi, 2x 2.0 tdi, kilka om646, 1.9 sdi i kilku innych.

W sumie to z tych wszystkich silników, dwa1.9 tdi brały pod 800 ml na 15000 km, reszta była praktycznie niezauważalna w poborze.

Nie rozmawiam o nieudanych silnikach tak btw, nie interesują mnie, to silniki dla