@kupkesobieciagne: diesel odpada. Robię przede wszystkim bardzo krótkie trasy po mieście. Poza tym zależy mi np na zerowym zużyciu oleju i niezawodności w każdej sytuacji ( ͡°͜ʖ͡°)
diesel odpada. Robię przede wszystkim bardzo krótkie trasy po mieście. Poza tym zależy mi np na zerowym zużyciu oleju i niezawodności w każdej sytuacji
@DOgi: To raczej benzyna odpada. Krótkie trasy benzyny to gigantyczne spalanie i spływ bogatej mieszanki przez cylindry do miski, gdy diesel w sumie od prawie zimnego stabilizuje swoje spalanie. Do tego są niezawodne i zazwyczaj nie biorą oleju, tego ostatniego nie powiem o prostych wolnossących benzynach.
Nie każdemu pasuje smród i kultura pracy traktora. Pomijając już inne cechy produktów VAG.
@bidzej: Wolnossąca benzyna #!$%@? znacznie bardziej, niż diesel, znam to z już dobrych kilkuset przykładów. Do tego kultura pracy 6 garowego diesla >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> rzędowa 4 garowa benzynowa sraka, która wpędza człowieka w depresję z tej gównianej pracy i gównianej kultury pracy, w tym oczywiście legendarny, ale unikany i ignorowany rev hang w wolnossącym mpi, który dosłownie
@kupkesobieciagne: ale jak porównujesz kulturę pracy 6 cylindrowego diesla to porównuj je z benzynami R6. Większość gównobenzyn R4 brzmi równie słabo co klekoty R4.
1.6 GDI czyli wolnossąca benzyna, w ceedzie, trasa ok 50 km, mediana prędkości ok 70km/h
Spalanie jak na skuterze, ale czasami zastanawiam się jakby ten silnik zachował na LPG.
#kia #polskiedrogi #motoryzacja
@DOgi: Tylko 0,5 litra mniej przy tej jeździe niż 6 garowy, 3 litrowy diesel. Super biznes. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mjkkl: ale argument xDDD
Nie każdemu pasuje smród i kultura pracy traktora. Pomijając już inne cechy produktów VAG.
@klark: serwis to dużo powiedziane. Przez te ponad 90 tys km był tylko olej+filtry, klocki, tarcze z przodu i uszczelka drzwi kierowcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kupkesobieciagne: diesel odpada. Robię przede wszystkim bardzo krótkie trasy po mieście. Poza tym zależy mi np na zerowym zużyciu oleju i niezawodności w każdej sytuacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@DOgi: To raczej benzyna odpada. Krótkie trasy benzyny to gigantyczne spalanie i spływ bogatej mieszanki przez cylindry do miski, gdy diesel w sumie od prawie zimnego stabilizuje swoje spalanie. Do tego są niezawodne i zazwyczaj nie biorą oleju, tego ostatniego nie powiem o prostych wolnossących benzynach.
@bidzej: Wolnossąca benzyna #!$%@? znacznie bardziej, niż diesel, znam to z już dobrych kilkuset przykładów. Do tego kultura pracy 6 garowego diesla >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> rzędowa 4 garowa benzynowa sraka, która wpędza człowieka w depresję z tej gównianej pracy i gównianej kultury pracy, w tym oczywiście legendarny, ale unikany i ignorowany rev hang w wolnossącym mpi, który dosłownie
@kupkesobieciagne: co???
co to za porównanie? Czemu w takim razie nie porównasz dizla R6 do benzyny V12? xD
@kupkesobieciagne: tjaaa... a jak dobrze zagrzejesz, to jeszcze ci wyprodukuje paliwo
@bidzej: Bo o tym zapoczątkowałem dyskusję kolego boży.
@bidzej: Z diesli jeździłem i znam 4x M57, 3x 1.9 tdi, 2x 2.0 tdi, kilka om646, 1.9 sdi i kilku innych.
W sumie to z tych wszystkich silników, dwa1.9 tdi brały pod 800 ml na 15000 km, reszta była praktycznie niezauważalna w
@kupkesobieciagne: ale znowu zaczynasz dyskusję o czymś innym, bo gdi to nie mpi :d
@DOgi: mpi>gdi.