Wpis z mikrobloga

@semperfidelis: jeżeli towar jest niezgodny z opisem, koszt przesyłki w obie strony opłaca sprzedający. Tyle pamiętam :)

Jak chcesz zwrócić w ciągu 10dni bez przyczyny, to na twój koszt (chyba, że w umowie było inaczej)
  • Odpowiedz
@semperfidelis: odpowiem pytaniem:

Jak zanosisz sprzęt do serwisu w celu reklamacji, to domagasz się zwrotu kosztów przejazdu? :) Dobrą praktyką jest wzięcie kosztów na siebie przez sprzedawcę, ale to na kupującym spoczywa problem dostarczenia sprzętu do serwisu lub sprzedającego.
  • Odpowiedz
@Paralotnia: Tak i mnie się zdawało i tak też oznajmił mi sprzedawca, więc wszystko jest OK - jedyny problem to taki, że niby ma 14 dni na odesłanie towaru pełnowartościowego, w co też niezbyt wierzę, ale już niech im będzie.
  • Odpowiedz