Wpis z mikrobloga

A tak odbiegając od tematu starterów.
Wg devów divine ma taki sam drop rate jak exalted orb. Ale, jakoś zawsze mi się wydawało, że mniej tego dropi
Teraz jak Divine będzie droższe to jakoś mniej żal będzie robić Ex slamy. Divine orby rzadko używałem, więc w sumie się cieszę, że będę to sprzedawał
#pathofexile

Które currency chcilibyście by było droższe?

  • Divine Orb 53.5% (23)
  • Exalted Orb 46.5% (20)

Oddanych głosów: 43

  • 7
@Cenwargh: Dla mnie dobra zmiana, Exaltów szkoda mi było używać na nie BiS-owe itemy, więc korzystałem z nich głównie jako waluty. W Sentinel jedyny raz to do crafcenia 950 edps clawa pod LS.
Myślę, że Exalty wciąż będą bardzo dużo warte, ale ich cena też znacznie spadnie przez to, że wywalają je z bencha.

Z kolei zastanawia mnie, że niby mają taki sam drop rate, bo w Sentinelu dropło mi ~30
Z kolei zastanawia mnie, że niby mają taki sam drop rate, bo w Sentinelu dropło mi ~30 exaltów, a z dwa razy tyle Divine'ów.


@Zavis: Ja mam inne odczucie. Więcej Ex dropów niż divine, ale to może właśnie tylko moje odczucie bo się jednak mniej uwagi na nie zwracało
@Cenwargh: Ze wszystkich zmian które zrobili w kierunku zmniejszenia power creepu zamiana exaltow na divine orby jest najlepsza, bo nikt już nie będzie biegał z zajebiscie zrollowanymi unique itemami ale nadal będzie chciał z nich skorzystać, dwa to to, że jest sporo unique itemow których identyfikowanie będzie zwyczajnie ciekawe, jak wypadnie belly / shavs / carcass który jest zajebiscie zrollowany No to jest się zarobionym.
@Cenwargh: Według mnie zmiana divine jako "main currency" jest ok. Patrząc od strony mocy wydaje mi się że divine mimo wszystko jest potężniejszy od exa jeżeli chodzi o podstawową moc. Tylko problem jest taki że obecnie jest za dużo kart pod exy a za mało pod divine, no i brak shardów. Ale ogólnie zmiana jak najbardziej ok, tylko tak jak piszę mogli dodać chociaż te shardy i ew. 2-3 karty.
@Cenwargh: IMO dobrze zrobili. Różnica między meta uniquem T0 ze średnim rollem a tym samym perfekcyjnym to była zawsze około ~2ex, bo tyle średnio w divine orbach kosztowało zrollowanie statów na maksa. Teraz faktycznie perf rolle będą mocno różniły się w cenie, co da mi trochę dodatkowego dreszczyku w identyfikowaniu ich.

Dodatkowo exów nigdy nie używałem do slamowania, bo albo itemek był warty mniej niż ten ex, albo lepiej było pocrafcić