Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich, zamówiłem w tej firmie 2 iPhone ' y czas dostawy 4 miesiące , zamówiłem pod koniec marca . Dzwonię do firmy nie kto nie odpowiada, zaczynam rozumieć i zdaję sobie sprawę , że firma została zamknięta termin dostawy 20 sierpnia, za co płaciłem przez BLIK Bank PKO . Co mam zrobić, jak odzyskać pieniądze, bo wydaje mi się, że telefonów nie dostanę
  • 3
@Pental W pierwszej kolejności prosimy o kontakt ze sprzedawcą i wyjaśnienie sytuacji.

Jeśli się nie uda, prosimy o złożenie reklamacji w serwisie internetowym iPKO: Wiadomości (ikona koperty obok imienia i nazwiska) -> Nowe pytanie/zgłoszenie -> Reklamacja. W zgłoszeniu należy podać szczegóły transakcji. Po złożeniu reklamacji prosimy przesłać e-mail na adres Informacje@pkobp.pl. W tytule wiadomości należy podać numer zgłoszenia oraz załączyć dokumenty wymagane do jego rozpatrzenia:
- kopię korespondencji z usługodawcą/sprzedawcą, która potwierdza,