Wpis z mikrobloga

@Voxarton miałam w c4, dość dużo palił, spalanie ok. 9l na trasie przy 130 km/h, w mieście czasami nawet 12l, gdy w chwili obecnej mam toyotę 1.6 benzynę 132 km a spalanie ok. 2l mniej. A przede wszystkim dość awaryjny silnik, problemy z kompresją na cylindrach, po zrobieniu u mechanika problem występował jeszcze 2 razy, wiecznie wyskakiwał z tego powodu błąd depollution co skutkowało utrata mocy. Kiedyś wybrałam się na trasę do
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Voxarton: co do spalania - zgodzę się, pali dużo i nie chce jechać, ale jeśli chodzi o awaryjnosc, to nie jest źle, można brać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Voxarton: Nie wiem czy bym powiedział że to spalanie to jest tak duże jak na taki silnik, są też diesle dobre do picasso.
1.6 109km ma opinie pancernego i w moim przypadku(inny model) to się potwierdza.
Zwróciłbym uwagę na inną rzecz, wnętrze. Tam jest tragedia, może jest jakieś exclusive na wypasie, ale pewnie mało na rynku. Mnie bardzo odrzuca.
Zobacz może na c4 picasso. Dużo na rynku w tym w automacie(z
  • Odpowiedz
  • 0
@lisek517 Akurat wnętrze specjalnie mnie nie odrzuca. Co do C4 Picasso to wymagałby jednak ode mnie większego budżetu ale wygląd zewnętrzny jak i wewnętrzny jest suuuper, przynajmniej w mojej opinii
  • Odpowiedz
@Voxarton: silnik niedozajechania, w xsarze Picasso jest chyba jednak zawieszenie tylne na drążkach skrętnych, obadaj temat na jakiś działających jeszcze forach, bo pewnie coraz mniej warsztatów co to ogarniają.
  • Odpowiedz
  • 0
@magicznyfred ogólnie w Citroenach/Peugeotach jest belka skrętna. O tym akurat wiem i jakoś specjalnie tego się nie obawiam. Bardziej chodzi mi o silnik oraz jakieś typowe awarie, pomijając tylną belkę
  • Odpowiedz
jest belka skrętna.


@Voxarton: drążki skrętne. Belka skrętna to już co innego, tą stosowali mniej więcej od modeli wprowadzonych do produkcji w 2000+, wcześniej były drążki skrętne - konstrukcja podobna do starych japońskich terenówek, tylko że nie trwała dla odróżnienia( ͡° ͜ʖ ͡°). TU5 kręci kilometry bez opamiętania. Miałem go kiedyś w 307, nie brał ani grama oleju mimo iż zmieniałem go zgodnie z zaleceniami 2lata/30tys km.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Voxarton:
Super samochod- tani w eksploatacji i bardzo pakowny.
Nie wiem jak ten akurat silnik,ale diesle na pewno sa top of the top.
Chyba byl tez 1,8 i on akurat nadaje sie idealnie do lpg
  • Odpowiedz