Cena brutto przed rabatem 312 000 Cena brutto po rabacie 250 000
Auto zamierzam brać w leasing na firmę (santander) i jestem na ryczałcie. Wpłata 20%, Wykup 30% Rata 3355 brutto, koszt leasingu 129,178% Wyposażenie standard, plus:
Czarny szafir Dakota black Przyciemniane szyby Sportowe fotele przednie Ogrzewane fotele przednie Adaptacyjne LED Asystent świateł drogowych Systemy asystujące kierowcę Asystent parkowania z Kamera cofania Hifi Live cockpit professional Podsufitka czarna Obramowanie m shadowline Pakiet repair 3 lata / 200.000
Auto jest nowe, 2022, stoi w salonie. Do tego może uda się wynegocjować jakieś koła zimowe.
1. Czy to dobra oferta? Rocznie pokonujemy z żona ok. 25.000, do pracy codziennie 50 km obwodnica w dwie strony. 2. Ile będą kosztować przeglądy i czy warto dokupić pakiet przeglądów? 3. O czym warto pamiętać przed / po zakupie?
@jaavi666 na zdjęciach masz idrive 7 o który ponoć bardzo ciężko teraz. Upewnij się że go dostaniesz a nie idrive 8, jeżeli zależy Ci na tym wyglądzie.
@jaavi666: Ja polecam zrobić sobie tabelkę z miesiącami i zobaczyć ile oszczędzasz na podatku wrzucając takie auto w koszty. Może opłaca ci się przejść na liniówkę albo nawet zasady ogólne np. rozliczając się z żoną?
Mi na przykład wyszło, że w żadnym przypadku nie oszczędzam biorąc auto w leasing, nawet rozliczając się z żoną. Mam tak małe koszty, że zawsze zapłacę wyższy podatek niż na ryczałcie. Tyle że u mnie
@everybodykombinerki: Nie mam żadnych innych kosztów jak samochód, a rabat też jest tak dobry ze względu na finansowanie w leasingu (normalna cena to 277.000)
@everybodykombinerki: też podobna akcja, nawet przechodząc z ryczałtu na zasady ogólne na pól roku i wrzucając 45% jako wpłata własna nie kalkulowało się
@zibizz1: Właśnie, aż nie mogłem uwierzyć w wynik.
To było trochę zaskakujące, bo przecież prawie każdy z firmą bierze auto w leasingu i "wrzuca w koszty bo się opłaca". No to właśnie wychodzi na to, że często nie ma żadnej korzyści podatkowej, jest wręcz strata, czyli lepiej byłoby po prostu zapłacić gotówką. Tyle, że chyba jednak za takim wyborem nie stoi korzyść podatkowa tylko po prostu wzięcie kredytu na auto,
@jaavi666: Najlepsze warunki finansowe dali w tym Santanderze? Bo powiem Ci, że jestem bardzi niezadowolony z tego leasingodawcy i tylko czekam aż mi się leasing skończy, a właśnie jestem w trakcie likwidacji szkody - druga w trakcie leasingu i znowu problemy są.
@jaavi666 tylko że to bardzo bieda wersja w porównaniu do tego co może być w 530. Nie lepiej w tej cenie 330i z lepszym wyposażeniem? Jeżeli nie zależy Ci na tylnich drzwiach to bierz 240i - w tej cenie będzie full wypas i na pewno będzie dużo lepsza niż 530 i 330.
@everybodykombinerki: No właśnie nie mam tyle na ten moment więc dlatego 20% wkładu, a finansowo miesięcznie nie odczuje za bardzo tego. Liczyłem, że nawet z żoną bardziej opłaca mi się mieć ryczałt
@Crazy_summer: Dwójka nie ma opcji - nie podoba mi się zupełnie, będzie mniej komfortowa i jednak potrzebuje trochę bagażnika, była też oferta na 330e za 238.000 w mpakiecie i dodatkami, no ale nie mam gdzie tego "podładować" i bagażnik jest tak mały że to masakra...
@jaavi666 dwójka jest na tej samej podłodze co 3 i 4. W full opcji ma to samo adaptacyjne zawieszenie co 5. Więc w opcji comfort będzie dużo bardziej wygodniejsza i cichsza niż piątka z zawieszeniem które wybrałeś.
@Crazy_summer: Mi się nie podoba w ogóle seria 2, jak już to 3, z tym że z dostępnością to masakra, a na wersje po lifcie nawet nie chce. Ale zobacze sobię też tą "dwójkę" dla porównania
Cześć Mirki,
Dostałem ofertę na
bmw 530i xDrive
Cena brutto przed rabatem 312 000
Cena brutto po rabacie 250 000
Auto zamierzam brać w leasing na firmę (santander) i jestem na ryczałcie.
Wpłata 20%, Wykup 30% Rata 3355 brutto, koszt leasingu 129,178%
Wyposażenie standard, plus:
Czarny szafir
Dakota black
Przyciemniane szyby
Sportowe fotele przednie
Ogrzewane fotele przednie
Adaptacyjne LED
Asystent świateł drogowych
Systemy asystujące kierowcę
Asystent parkowania z Kamera cofania
Hifi
Live cockpit professional
Podsufitka czarna
Obramowanie m shadowline
Pakiet repair 3 lata / 200.000
Auto jest nowe, 2022, stoi w salonie. Do tego może uda się wynegocjować jakieś koła zimowe.
1. Czy to dobra oferta? Rocznie pokonujemy z żona ok. 25.000, do pracy codziennie 50 km obwodnica w dwie strony.
2. Ile będą kosztować przeglądy i czy warto dokupić pakiet przeglądów?
3. O czym warto pamiętać przed / po zakupie?
Mi na przykład wyszło, że w żadnym przypadku nie oszczędzam biorąc auto w leasing, nawet rozliczając się z żoną. Mam tak małe koszty, że zawsze zapłacę wyższy podatek niż na ryczałcie. Tyle że u mnie
To było trochę zaskakujące, bo przecież prawie każdy z firmą bierze auto w leasingu i "wrzuca w koszty bo się opłaca". No to właśnie wychodzi na to, że często nie ma żadnej korzyści podatkowej, jest wręcz strata, czyli lepiej byłoby po prostu zapłacić gotówką. Tyle, że chyba jednak za takim wyborem nie stoi korzyść podatkowa tylko po prostu wzięcie kredytu na auto,
@jaavi666: I z takim pytaniem przychodzisz na Wykop? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie lepiej w tej cenie 330i z lepszym wyposażeniem?
Jeżeli nie zależy Ci na tylnich drzwiach to bierz 240i - w tej cenie będzie full wypas i na pewno będzie dużo lepsza niż 530 i 330.