Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Przeczytałem wpis o aferze z molestowaniem w studio tatuażu. Nie będę odnosił się do sytuacji @wolfKida, chcę się tylko odnieść do niektórych zarzutów wobec tatuatora. Celowo piszę z anonimowych mikro wyznań, nie chcę aby ktoś mnie wystalkował.w branży pracuję od 7 lat. Nie ma tygodnia, w którym nie robię tatuażu obok miejsc intymnych u kobiet i odpukać nie miałem żadnych problemów. Jednym z zarzutów pojawiających się wobec feralnego tatuatora jest to, że powinien informować klientkę o tym, że jego ręka będzie wędrowała obok okolic intymnych. Nie wiem jak to ująć ale wiecie o co chodzi. Przyznam, że tak nie robię. Czy to dobrze czy źle nie wiem. Wiem jednak że osoby chcące tatuaż w okolicach intymnych wiedzą z czym to się wiąże. Jestem tatuatorem moją pracą jest zrobienie tatuażu zgodnie z oczekiwaniami klienta. Jeśli sytuacja będzie wymagać tego że będę musiał oprzeć rękę o okolice krocza to tak zrobię nie myśląc o tym. Nie da się inaczej...zresztą robiąc tatuaż myślę tylko o tym żeby wyszedł dobrze,żebyklient wyszedł zadowolony Jeśli klient bądź klientka powie mi że czuje się nie komfortowo to postaram się pracować tak aby czuła się komfortowa ale jak wcześniej wspomniałem nie zdarzyła mi się taka sytuacja. Zakładam przecież rękawiczki, zachowuję się profesjonalnie powinno to wystarczyć.Każdy tatuator robi wiele tatuaży na pupie, na piersiach, na wzgórku łonowym, nagość nie robi na nas żadnego wrażenia. Pozdro #tatuaze #afera #praca #molestowanie

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62e4073d0a71f0e7a330455a
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 12