Wpis z mikrobloga

Wiem, że dużo już było takich tematów, ale jestem w temacie zielony i nadal nie wiem co wybrać.
Szukam butów do chodzenia po górach i po lasach, letnich, ale nie wykluczam użytku jesienią podczas pierwszych śniegów.
Będą to jednodniowe wycieczki normalnymi szlakami z w miarę lekkim plecakiem na dystansach 15-25km.

Na oku mam:
Salewa Mtn Trainer 2 lub 1 - wersja low
La Sportiva TX 4
La Sportiva Boulder X

mierzyłem wszystkie w sklepie, sprzedawca wszystkie zachwalał, na nodze też fajnie leżały, ale nie wiem które się lepiej u mnie sprawdzą i czy powinienem wybrać wersję z membraną czy bez, bo i tak wszystkie są zamszowe, a oddychalność bez chyba będzie lepsza, no i cena niższa.

#buty #trekking #tatry

Które byś wybrał/a do takich zastosowań:

  • Salewa Mtn Trainer 2/1 29.4% (5)
  • La Sportiva TX 4 47.1% (8)
  • La Sportiva Boulder X 5.9% (1)
  • sprawdzam 17.6% (3)

Oddanych głosów: 17

  • 13
@PustyCzlowiek: Moim zdaniem z podanych powyżej butów można od razu odrzucić Salewę. Ostatnio mocno spadli z jakością obuwia, chociaż ubrania dalej trzymają poziom.
Co do La Sportivy to oczywiście obok Scarpy jest to jeden z najlepszych producentów obuwia. Model TX4 jest bardziej praktyczny do zastosowań które potrzebujesz - w górach świetnie trzyma się skały i pozwala pokonywać nawet łatwiejsze drogi wspinaczkowe, a jednocześnie są to buty na tyle miękkie, że wygodnie
@PustyCzlowiek: Buty, które wymieniłeś to obuwie do chodzenia po skałach i trochę mi to nie pasuje do celów jakie wskazałeś (lasy i ogólnie góry). Sam posiadam La Sportiva TX4 i używam ich w wysokich partiach Tatr i w Dolomitach. Tak jak napisał @Hubsky_ LS Boulder to model jeszcze bardziej skałkowy. Jeśli chodzi o model LS TX4 to ja jestem raczej zadowolony, but się sprawdza i jest wygodny. Mam wersje z membraną,
@jasamek:

Mam wersje z membraną, ale teraz brałbym bez (stopa w lecie się poci