Wpis z mikrobloga

@Nedvedek: to ja trochę odwrotnie mam, jako kibic Widzewa zawsze Wisłę Kraków darzyłem jakąś tam sympatią, za te mecze pucharowe kilkanaście lat temu, ale kiedy odgórnie karki i inne narkotykowe gangi zarządziły, że od teraz się Widzew z Wisłą mają lubić to mi trochę ta sympatia przeszła :D
@Nedvedek: od jakiegoś czasu liczę na coraz większe sukcesy Rakowa - super prowadzony klub.
Teraz dodatkowo liczę, że widzew będzie grał na poziomie top 5 ligi.
ja kibic legii
@Nedvedek: Jako fan najlepszego klubu Polski wróć Podlasia, sympatia do Lecha jest. No i z racji że obecnie studiuję w Warszawie to do Polonii(ucieszył mnie awans do II ligi bardzo). Nic tak nie jednoczy jak wspólny wróg( ͡° ͜ʖ ͡°)
@krakremijakre: Troche podobna sytuacja do Legii, klub w XXI wieku ciągle wygrywał a nikt nie lubi tych co ciągle wygrywają oraz kłopotliwa przeszłość (patronat milicji w tym przypadku, w przypadku Legii wojskowy i płynące z niego benefity). Dodaj do tego otoczkę klubu miśka i fakt że ma popularnego lokalnego rywala a otrzymasz mieszankę powodującą że Wisła u wielu osób wzbudza negatywne emocje
@Nedvedek: co do pierwszego zgoda - Wisła lała wszystkich przez dekadę 4:0 i niską porażkę przed meczem w ciemno brali niemal wszyscy. To budzi niechęć.

Co do patronatu milicji to (poza paroma frustratami z Cracovii) moim zdaniem nikogo to nie rusza. Tym bardziej że w przeciwieństwie do Legii nic to Wiśle nie dało za PRL.

Miśka i bandytów wiślacy się pozbyli. W każdym razie problem teraz nie jest na pewno większy
@krakremijakre: misiek, sharksi czy milicja to tematy które źle wyglądają PRowo. Czy w innych klubach są ludzie pokroju miśka? Tak. Czy pozbyto się go z Wisły? tak. Czy była to głośna sprawa po której smród został w opinii publicznej do dzisiaj? Ja uważam że tak