Aktywne Wpisy
![chlodna_kalkulacja](https://wykop.pl/cdn/c3397992/chlodna_kalkulacja_G8vShinnyq,q60.jpg)
Do którego roku chcielibyście wrócić?
![vladi_putin](https://wykop.pl/cdn/c0834752/0ce6e7f44b404c478fd4b4cd1017d014e1a48a9d708cb5529adce1887b5ba07b,q60.jpg)
vladi_putin +1
Historia pamięta już ofensywy mające odmienić losy wojny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
" Ofensywa w Ardenach, bitwa o Ardeny, w historiografii anglosaskiej znana także jako bitwa o wybrzuszenie (ang. Battle of the Bulge[a]) – bitwa stoczona w Ardenach na przełomie 1944 i 1945 roku. Była ostatnią dużą operacją ofensywną wojsk niemieckich na froncie zachodnim podczas II wojny światowej.
(...)
Miało to zmusić aliantów zachodnich do wynegocjowania pokoju
" Ofensywa w Ardenach, bitwa o Ardeny, w historiografii anglosaskiej znana także jako bitwa o wybrzuszenie (ang. Battle of the Bulge[a]) – bitwa stoczona w Ardenach na przełomie 1944 i 1945 roku. Była ostatnią dużą operacją ofensywną wojsk niemieckich na froncie zachodnim podczas II wojny światowej.
(...)
Miało to zmusić aliantów zachodnich do wynegocjowania pokoju
Gdybym nie wiedział na jakim poziomie stoją mody do Stalkera i ktoś by mi powiedział, że to gameplay z nowego Stalkera 2, to nie dość, że bym uwierzył, to jeszcze byłbym podjarany, że zajebista gra się szykuje XD
Do tego system a-life wciąż jest dobry, bo przeciwnicy potrafią się skradać i nas flankować, a jak chimera, snorki czy pijawki dopadną nas gdzieś w nocy to idzie popuścić w gacie i człowiek realnie boi się wchodzić do jakichś podziemi czy starych fabryk XD
#ciekawostki #pcmasterrace #stalker #gry #nostalgia
źródło: comment_1658495558EO0B0pnEynExGGLfWTQ8We.jpg
PobierzPowodzenia zatem i spokojnej Zony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gra 500MB
Mody do gry 50GB ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sam kod silnika gry, AI czy fizyki jest zapewne liczony w megabajtach.
Mnie to rozwaliło kiedyś jak usłyszałem, że w pierwszym Titanfallu z czterdziestu paru GB pamięci zajmowanych przez grę, większość stanowiło nieskompresowane audio XD
Po prostu twórcy uznali, że gra będzie szybciej chodzić, jeśli audio będzie już z dekompresowane i gra nie
Zwykły shoc: luźne majty (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Anomaly: #!$%@? twoja mać, gdzie te apteczki (╥﹏╥)
To jest super sprawa w grach, że właśnie "może i jest w #!$%@? trudne i schodzisz na hita, ale za to przeciwnicy też".
Tak było bodajże w Metro na trybie stalkera, no i oczywiście tryby hardcore w Battlefield czy chyba też CoD- nie ma jakiegoś pół magazynka w przeciwnika, a on dalej stoi,
Mam podobne wrażenie.
Unreal to silnik do symulatorów chodzenia albo innego techdemo, bo interakcji ze światem w nim nie ma za grosz.
O ile GSC nie odwali jakiejś tytanicznej pracy z dopisaniem czegoś na wzór interfejsu ze starych stalkerów, to będzie w najlepszym wypadku "ładna gra, ale dobra na raz".