Wpis z mikrobloga

Czy ktos z Was ostatnio nadpłacał #kredythipoteczny poprzez złożenie dyspozycji poprzez apkę lub stronę #pekao ?
Jaki termin nadpłaty przechodzi? W umowie nie ma słowa o terminach, ile dni wyprzedzenia uznają. Kalendarz w apce i na stronie pozwala na wybranie dowolnego kolejnego dnia roboczego, wczoraj złożyłem dyspozycję nadpłaty na dziś - wniosek odrzucono - nieprawidłowy termin. Dodzwonić się do pekao lub wbić na czat - nierealne.

Kredyt z 2016 r.
Czy ktoś to przerabiał i jest w stanie pomóc?
  • 21
  • Odpowiedz
  • 2
@holmatro W mojej umowie też nie było zapisu o tych 7 dniach ale podobnie miałem odrzucony wniosek. Spróbuj zlecić nadpłatę z zachowaniem owego terminu i powinno przejść. Infolinia to faktycznie strata czasu.
  • Odpowiedz
@holmatro: będziesz miał wylistowane warunki nadpłaty w umowie kredytu lub załącznika. Też mam kredo z 2016roku i moje warunki to:
7 dni wcześniej
Minimalna wielkość nadpłaty to 2x rata kapitałowa
W apce muszę odznaczyć "spłacam tylko kapitał "

Pamiętaj aby po złożeniu wniosku wejść w "lista" I zaakceptować odpowiedź
  • Odpowiedz
@holmatro: Przerabiałam nadpłatę i jeśli jest 2 kredytobiorców to zależy do kogo jest przypisany kredyt jako 1 kredytobiorca bo jak mój mąż starał się złożyć wniosek to nam się nie udawało. W końcu się wkurzyliśmy i poszliśmy do oddziału w banku i załatwiliśmy temat.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@calka-rekurencyjna: a podpisywaliście oboje wniosek w PeoPay/Pekao24? Bo u nas jedna osoba może złożyć dyspozycję, ale druga musi tego samego dnia zalogować się swoimi danymi i też ją zatwierdzić. Plusem jest to, że nie trzeba potem jeździć do oddziału aneks podpisywać
  • Odpowiedz
@msgdn: tak, dokładnie tak robiliśmy i nie dało rady bo pierwszym kredytobiorca byłam JA więc to nie przechodziło, a mąż składał wniosek bo z jego konta miało ściągnąć ta nadpłatę. Więc proces biznesowy był złe przetestowany. W naszym przypadku trzeba było iść do banku.
  • Odpowiedz
@msgdn: tzn no normalna sprawa dla mnie bo sama działam w branży finansowej, bankowej, inwestycyjnej i ubezpieczeniowej. Nie jedno widziałam i szczerze to nie widziałam dobrze zaprogrogramowanej aplikacji i przetestowanej. Zawsze coś tam się znajdzie :)
  • Odpowiedz
@calka-rekurencyjna: no wiadomo, nie ma oprogramowania bez błędów, ale odnoszę wrażenie, że w Pekao wiele rzeczy jest po prostu nieprzemyślane lub działa tak a nie inaczej z powodu ich zacofania cyfrowego (które i tak przez kilka ostatnich lat się zmniejszyło znacznie) oraz ogólnego niedbalstwa.

Jak tak sobie rozmawiamy to przykład pojawiający się ostatnio na mikro: przy składaniu dyspozycji w aplikacji możesz wybrać datę jej wykonania, ale jak wybierzesz zbyt wczesną w
  • Odpowiedz